Gå til innhold

Trenger støtte, for jeg er så snill....

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Ene avkommet mitt har skal få kjøpe raceren av en pc som jeg har som jeg er svæææææært glad i.

Grunnen til det er at avkommet sparer det han kan for å kjøpe seg pc og jeg er sikker på at min er veldig bra til avkommets bruk.

Har kjøpt brukt pc tidligere og orker ikke forholde meg til det igjen. Så derfor får avkommet kjøpe min....og jeg må på tur og kjøpe ny til meg selv.

Er jo glad for at mitt litt avkom får en bra pc da, at avkommet blir glad og fornøyd, og at....ja, i det hele tatt.

Men jeg sitter her og koser og kjeler med maskinen min og er litt tris for å miste min trofaste følgesvenn.

Inntil jeg finner en ny dugenes så må jeg låne et av husets bærbare pannekaker, er ikke glad i pcpannekaker!

Noen som kan komme med litt trøst og spark der bak til en fortapt sjel som bør komme i gang med å brenne bilder, lagre dokumenter og klargjøre den elskede maskinen for flytting i dag?

*gråter en liten tåre*

Skrevet

Du skal få en kjempeklem fordi du er så snill med avkommet. Tenk så glad avkommet blir!!! Det veier nok (litt) opp for din tristhet.

Og når du har fått et nytt vidunder i hus, så ha du fort glemt det gamle...

Skrevet

Så snill du er da:) Koselig:)

Bare et lite tips; Huske å slette dine spor overalt nå da;)

Gjest Pontiac
Skrevet

Så snill du er da:) Koselig:)

Bare et lite tips; Huske å slette dine spor overalt nå da;)

*griner krokodilletårer*

Holder på nå :(

Gjest Pontiac
Skrevet

Du skal få en kjempeklem fordi du er så snill med avkommet. Tenk så glad avkommet blir!!! Det veier nok (litt) opp for din tristhet.

Og når du har fått et nytt vidunder i hus, så ha du fort glemt det gamle...

*snufs*

Takk skal du ha. Den lille prinsen har ikke vært videre flink med penger men nå har rubbel og bit gått i boksen med "pc" skrevet utenpå, så han fortjener det virkelig.

Holder på å overføre og "rydde" pc nå....

Skrevet

*snufs*

Takk skal du ha. Den lille prinsen har ikke vært videre flink med penger men nå har rubbel og bit gått i boksen med "pc" skrevet utenpå, så han fortjener det virkelig.

Holder på å overføre og "rydde" pc nå....

Synes han har vært kjempeflink!!! Og han fortjener virkelig en ny pc.

Det går så bra så *trøsteklem*

Gjest Pontiac
Skrevet

Synes han har vært kjempeflink!!! Og han fortjener virkelig en ny pc.

Det går så bra så *trøsteklem*

Takker igjen. Pc er nå støvsuget, tørket av og plassert på gutterommet.

Mye plass på den så programmer og spill blir flittig innstallert.

Meget fornøyd pode kan du si :)

Og jeg trykker i vei på ei pcpannekake :I

Skrevet

Takker igjen. Pc er nå støvsuget, tørket av og plassert på gutterommet.

Mye plass på den så programmer og spill blir flittig innstallert.

Meget fornøyd pode kan du si :)

Og jeg trykker i vei på ei pcpannekake :I

Men snart, snart får du din egen store, flotte pc du også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...