Gå til innhold

Lundby dukkehus (Ålesund) - og søndagsåpent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har peiling på om man kan få kjøpt Lundby dukkehus i Ålesundsområdet?

Og..forresten.. hvilke søndager er kjøpesentrene åpne i Ålesund (har hørt det skal være åpent to søndager i desember?)?

Skrevet

Lundby dukkehus får du kjøpt på Brio på Ålesund storsenter, Kremmerhuset på Moa syd, og jeg tror de har det på den nye lekebutikken på Stormoa. Kanskje det er flere som har det også.

Vet ikke når de har søndagsåpent.

Skrevet

Skal en av jentene dine få dukkehus til jul? :o) Vi har kjøpt til fireåringen vår. Regner med at det blir kjempepopulært.

Nå vet ikke jeg hva slags lekebutikker som finnes i Åleby, men her Oljestaden har de Lundby på iallefall Briobutikkene og Exta Leker. Og huset var vestentlig dyrere på Brio enn de andre stedene jeg sjekket.

Men guuuud, så dyre møblene er. Koster jo nesten like mye å innrede som min første leilighet gjorde jo. ;-)

Skrevet

På Moa er det søndagsåpent 10. og 17. desember. Tror nesten helt sikkert det er samme søndagene i sentrum også.

Skrevet

Lundby dukkehus får du kjøpt på Brio på Ålesund storsenter, Kremmerhuset på Moa syd, og jeg tror de har det på den nye lekebutikken på Stormoa. Kanskje det er flere som har det også.

Vet ikke når de har søndagsåpent.

Takk, takk :-)

Skrevet

Skal en av jentene dine få dukkehus til jul? :o) Vi har kjøpt til fireåringen vår. Regner med at det blir kjempepopulært.

Nå vet ikke jeg hva slags lekebutikker som finnes i Åleby, men her Oljestaden har de Lundby på iallefall Briobutikkene og Exta Leker. Og huset var vestentlig dyrere på Brio enn de andre stedene jeg sjekket.

Men guuuud, så dyre møblene er. Koster jo nesten like mye å innrede som min første leilighet gjorde jo. ;-)

Dyrt, ja!! :-(

Vel, nå har det seg sånn at de to yngste fikk Lundby-hus-kalender i år (pappaen kjøpte..den var jo sååå billig;-)). Masse fint i kalenderen, men problemet er jo at man bør ha et hus å sette tingene i ;-)

Jeg lurer litt på om vi skal kjøpe et Lundbyhus i fellesgave til alle tre jentene nå til jul, eller evt senere. De individuelle gavene er allerede klare :-)

Skrevet

På Moa er det søndagsåpent 10. og 17. desember. Tror nesten helt sikkert det er samme søndagene i sentrum også.

Takk:-)

Gjest Dellinu
Skrevet

Kremerhuset på moa syd begge typene lundbyhus (det vanlige og stockholmversionen) i tillegg til endel tilbehør.

Skrevet

Kremerhuset på moa syd begge typene lundbyhus (det vanlige og stockholmversionen) i tillegg til endel tilbehør.

Flott! Bare så synd det er sååå trangt på den lekebutikken. Håpløst å få med seg tre unger inn der ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...