NeaNoor Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg tenkte jeg kjøper to hjerteformer og fordeler pakken på de to. Så smekker jeg de sammen etterpå, så det blir en høy hjertekake med litt glausrfyll inni. Høres det fornuftig ut? Høres veldig bra ut. :-) Da holder det jo med en pose også. Lykke til. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Er det ditt eks-barn?;o) Nesten. Og du vet hvor vanskelig det er å sende barna sine ut i verden på egen hånd 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er ikke så dumt Skal tenke på det. Men tror ikke hun bruker mye av sånt. Får se det an Et fleeceteppe, en veske, telysestaker, duk, melkesjokolade, votter/skjerf eller pysjamas. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ja, bakeri er åpent, men kaker til helga måtte bestilles senest torsdag klokka tre. Noe som selvfølgelig ikke ble gjort. Jeg finner sikkert en fin oppskrift Eksen kan bare bake brownies og han henger vel med familien fram til de kommer hit, så det er nok i mine (u)kompetente hender Så kan du kjøpe noen boller eller noen småkaker på bakeriet. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er mye som ikke er mitt ansvar, som av en eller annen grunn ender opp med å være det. Kan det være fordi det alltid glipper: "Jeg skal ordne det, jeg" ut av munnen min? Jeg vet bare ikke hva annet jeg skal gjøre når han kommer med et problem til meg, for jeg vet jo han ikke vil løse det og så blir det mer og mer krise, før han ringer meg igjen. Og søsteren hans må jo få en ordentlig bursdag Bli voksen, lær deg å sette grenser! Kanskje blir eksen din også etterhvert mer voksen. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Bli voksen, lær deg å sette grenser! Kanskje blir eksen din også etterhvert mer voksen. Jeg jobber med saken, det tar bare litt tid 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Et fleeceteppe, en veske, telysestaker, duk, melkesjokolade, votter/skjerf eller pysjamas. Flotte ideer Takk, Hare. Klem 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg tenkte jeg kjøper to hjerteformer og fordeler pakken på de to. Så smekker jeg de sammen etterpå, så det blir en høy hjertekake med litt glausrfyll inni. Høres det fornuftig ut? Blir det ikke vanskelig til å få den til å ligge ordentlig på fatet? Den er vel ikke helt flat? Eller skal du ha topp mot bunn kanskje? Tenkte ovendt jeg. Bunn mot bunn. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Blir det ikke vanskelig til å få den til å ligge ordentlig på fatet? Den er vel ikke helt flat? Eller skal du ha topp mot bunn kanskje? Tenkte ovendt jeg. Bunn mot bunn. Topp mot bunn, kanskje... Eller jeg kan skjære den flat? Får se hvordan det går. Rapporterer etterpå 0 Siter
NeaNoor Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Topp mot bunn, kanskje... Eller jeg kan skjære den flat? Får se hvordan det går. Rapporterer etterpå Du bør nok skjære den underste flat på toppen. Og skal du ha fyll inni, spiller det ingen rolle om det ikke blir så beint heller. Blir nok så bra, så. :-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Topp mot bunn, kanskje... Eller jeg kan skjære den flat? Får se hvordan det går. Rapporterer etterpå Går sikkert bra topp mot bunn.. Blir bare litt mer fyll noen steder.. Tenkte å ha den som et helt hjerte jeg men det blir litt feil på fatet 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Flotte ideer Takk, Hare. Klem Klem tilbake. Håper dere får en fin dag! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Du bør nok skjære den underste flat på toppen. Og skal du ha fyll inni, spiller det ingen rolle om det ikke blir så beint heller. Blir nok så bra, så. :-) Ok, jeg gjør det sånn Takk for hjelpen 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Går sikkert bra topp mot bunn.. Blir bare litt mer fyll noen steder.. Tenkte å ha den som et helt hjerte jeg men det blir litt feil på fatet Jeg ser hvor flate de blir på toppen og vurderer om jeg må skjære 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Hjerteform har de ikke lenger, så kaken må bli rund. Det er ikke så farlig, for jeg fant sjokoladehjerter som jeg kan pynte med og bursdagslys og greier. Til gave fant jeg en stiling "treningsdress" til 500 kroner. Håper den slår an. I tillegg får hun en rosa og turkis sparegris av Squishy som var veldig søt. Nå skal det bakes! Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hjerteform har de ikke lenger, så kaken må bli rund. Det er ikke så farlig, for jeg fant sjokoladehjerter som jeg kan pynte med og bursdagslys og greier. Til gave fant jeg en stiling "treningsdress" til 500 kroner. Håper den slår an. I tillegg får hun en rosa og turkis sparegris av Squishy som var veldig søt. Nå skal det bakes! Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen "Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen" Det der var en god filosofi! Tror jeg også skal begynne å gjøre sånn 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 "Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen" Det der var en god filosofi! Tror jeg også skal begynne å gjøre sånn Jepp. Jeg tror jeg skal ta på meg å være mentoren din, jeg, Caloni. Siden jeg er alenemor uten utdannelse med et mislykket forhold bak meg og permisjon jobben. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 "Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen" Det der var en god filosofi! Tror jeg også skal begynne å gjøre sånn Gjelder det klær og sko og sånt også? *Uskyldig blunking* 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Gjelder det klær og sko og sånt også? *Uskyldig blunking* Helt klart! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jepp. Jeg tror jeg skal ta på meg å være mentoren din, jeg, Caloni. Siden jeg er alenemor uten utdannelse med et mislykket forhold bak meg og permisjon jobben. Jammen du blir sikkert en flott mentor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.