Gå til innhold

Bursdagsfest sånn i full fart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg kjøper to hjerteformer og fordeler pakken på de to. Så smekker jeg de sammen etterpå, så det blir en høy hjertekake med litt glausrfyll inni.

Høres det fornuftig ut?

Høres veldig bra ut. :-) Da holder det jo med en pose også. Lykke til. :)

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

19

• mariaflyfly

5

• hare1365380455

4

• NeaNoor

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Er det ditt eks-barn?;o)

Nesten. Og du vet hvor vanskelig det er å sende barna sine ut i verden på egen hånd ;)

hare1365380455
Skrevet

Det er ikke så dumt :)

Skal tenke på det. Men tror ikke hun bruker mye av sånt. Får se det an :)

Et fleeceteppe, en veske, telysestaker, duk, melkesjokolade, votter/skjerf eller pysjamas.

hare1365380455
Skrevet

Ja, bakeri er åpent, men kaker til helga måtte bestilles senest torsdag klokka tre. Noe som selvfølgelig ikke ble gjort.

Jeg finner sikkert en fin oppskrift :)

Eksen kan bare bake brownies og han henger vel med familien fram til de kommer hit, så det er nok i mine (u)kompetente hender :)

Så kan du kjøpe noen boller eller noen småkaker på bakeriet. :)

Skrevet

Det er mye som ikke er mitt ansvar, som av en eller annen grunn ender opp med å være det. Kan det være fordi det alltid glipper: "Jeg skal ordne det, jeg" ut av munnen min? ;)

Jeg vet bare ikke hva annet jeg skal gjøre når han kommer med et problem til meg, for jeg vet jo han ikke vil løse det og så blir det mer og mer krise, før han ringer meg igjen. Og søsteren hans må jo få en ordentlig bursdag :)

Bli voksen, lær deg å sette grenser!

Kanskje blir eksen din også etterhvert mer voksen.

Skrevet

Bli voksen, lær deg å sette grenser!

Kanskje blir eksen din også etterhvert mer voksen.

Jeg jobber med saken, det tar bare litt tid :)

Skrevet

Et fleeceteppe, en veske, telysestaker, duk, melkesjokolade, votter/skjerf eller pysjamas.

Flotte ideer :)

Takk, Hare. Klem :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tenkte jeg kjøper to hjerteformer og fordeler pakken på de to. Så smekker jeg de sammen etterpå, så det blir en høy hjertekake med litt glausrfyll inni.

Høres det fornuftig ut?

Blir det ikke vanskelig til å få den til å ligge ordentlig på fatet? Den er vel ikke helt flat? Eller skal du ha topp mot bunn kanskje? Tenkte ovendt jeg. Bunn mot bunn.

Skrevet

Blir det ikke vanskelig til å få den til å ligge ordentlig på fatet? Den er vel ikke helt flat? Eller skal du ha topp mot bunn kanskje? Tenkte ovendt jeg. Bunn mot bunn.

Topp mot bunn, kanskje... Eller jeg kan skjære den flat?

Får se hvordan det går. Rapporterer etterpå :)

Skrevet

Du bør nok skjære den underste flat på toppen. Og skal du ha fyll inni, spiller det ingen rolle om det ikke blir så beint heller. Blir nok så bra, så. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Går sikkert bra topp mot bunn.. Blir bare litt mer fyll noen steder.. Tenkte å ha den som et helt hjerte jeg men det blir litt feil på fatet :)

hare1365380455
Skrevet

Flotte ideer :)

Takk, Hare. Klem :)

Klem tilbake. :) Håper dere får en fin dag!

Skrevet

Du bør nok skjære den underste flat på toppen. Og skal du ha fyll inni, spiller det ingen rolle om det ikke blir så beint heller. Blir nok så bra, så. :-)

Ok, jeg gjør det sånn :)

Takk for hjelpen :)

Skrevet

Går sikkert bra topp mot bunn.. Blir bare litt mer fyll noen steder.. Tenkte å ha den som et helt hjerte jeg men det blir litt feil på fatet :)

Jeg ser hvor flate de blir på toppen og vurderer om jeg må skjære :)

Skrevet

Hjerteform har de ikke lenger, så kaken må bli rund. Det er ikke så farlig, for jeg fant sjokoladehjerter som jeg kan pynte med og bursdagslys og greier.

Til gave fant jeg en stiling "treningsdress" til 500 kroner. Håper den slår an. I tillegg får hun en rosa og turkis sparegris av Squishy som var veldig søt.

Nå skal det bakes! Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen ;)

Caloni Makaroni
Skrevet

Hjerteform har de ikke lenger, så kaken må bli rund. Det er ikke så farlig, for jeg fant sjokoladehjerter som jeg kan pynte med og bursdagslys og greier.

Til gave fant jeg en stiling "treningsdress" til 500 kroner. Håper den slår an. I tillegg får hun en rosa og turkis sparegris av Squishy som var veldig søt.

Nå skal det bakes! Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen ;)

"Jeg har kjøpt dobbelt opp av alt, så om jeg mislykkes, så prøver jeg igjen"

Det der var en god filosofi! Tror jeg også skal begynne å gjøre sånn :D

Skrevet

Jepp. Jeg tror jeg skal ta på meg å være mentoren din, jeg, Caloni.

Siden jeg er alenemor uten utdannelse med et mislykket forhold bak meg og permisjon jobben.

Skrevet

Gjelder det klær og sko og sånt også? *Uskyldig blunking*

Caloni Makaroni
Skrevet

Gjelder det klær og sko og sånt også? *Uskyldig blunking*

Helt klart!

Caloni Makaroni
Skrevet

Jepp. Jeg tror jeg skal ta på meg å være mentoren din, jeg, Caloni.

Siden jeg er alenemor uten utdannelse med et mislykket forhold bak meg og permisjon jobben.

Jammen du blir sikkert en flott mentor :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...