Gå til innhold

Bursdagsfest sånn i full fart

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen du blir sikkert en flott mentor :D

Jeg tror jo det.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

19

• mariaflyfly

5

• hare1365380455

4

• NeaNoor

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jepp. Jeg tror jeg skal ta på meg å være mentoren din, jeg, Caloni.

Siden jeg er alenemor uten utdannelse med et mislykket forhold bak meg og permisjon jobben.

Og full av erfaring som har gjort deg sterkere og mer moden enn veldig mange andre på din alder, samt morsom og rettferdig. Hvorfor ikke? =)

Skrevet

Helt klart!

Jeg gjorde faktisk akkurat det i sommer... Altså - jeg fant omsider et par vanlige sko som passet foten min som hånd i hanske! Så jeg kjøpte to like par... :o)

Skrevet

Og full av erfaring som har gjort deg sterkere og mer moden enn veldig mange andre på din alder, samt morsom og rettferdig. Hvorfor ikke? =)

Du?

Du er bare skikkelig skjønn å ha rundtomkring :)

Caloni Makaroni
Skrevet

Jeg gjorde faktisk akkurat det i sommer... Altså - jeg fant omsider et par vanlige sko som passet foten min som hånd i hanske! Så jeg kjøpte to like par... :o)

Jeg hadde et par Ecco Receptor-joggesko, som jeg var veldig glad i, men de var veldig slitt, så jeg måtte ha nye sko. Og så var de så innmari fine, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe samme paret en gang til. Så jeg dro i butikken, og fant et par til, og tenkte med meg selv at nå likner jeg en gammel mann som bare skal ha det samme hvert år, ikke noe nytt. Men heldigvis vet ingen det, tenkte jeg med meg selv, og tittet ned på føttene mine og så at jeg hadde klart å ta på meg de nevnte joggeskoene, istedet for et hvilket som helst annet par. Så jeg vandret ut av butikken med et par i posen, og et par på føttene ;)

Skrevet

Du?

Du er bare skikkelig skjønn å ha rundtomkring :)

Takk det samme Schnups =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...