Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Jammen du blir sikkert en flott mentor Jeg tror jo det. 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jepp. Jeg tror jeg skal ta på meg å være mentoren din, jeg, Caloni. Siden jeg er alenemor uten utdannelse med et mislykket forhold bak meg og permisjon jobben. Og full av erfaring som har gjort deg sterkere og mer moden enn veldig mange andre på din alder, samt morsom og rettferdig. Hvorfor ikke? =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Helt klart! Jeg gjorde faktisk akkurat det i sommer... Altså - jeg fant omsider et par vanlige sko som passet foten min som hånd i hanske! Så jeg kjøpte to like par... ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 Og full av erfaring som har gjort deg sterkere og mer moden enn veldig mange andre på din alder, samt morsom og rettferdig. Hvorfor ikke? =) Du? Du er bare skikkelig skjønn å ha rundtomkring 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg gjorde faktisk akkurat det i sommer... Altså - jeg fant omsider et par vanlige sko som passet foten min som hånd i hanske! Så jeg kjøpte to like par... ) Jeg hadde et par Ecco Receptor-joggesko, som jeg var veldig glad i, men de var veldig slitt, så jeg måtte ha nye sko. Og så var de så innmari fine, så jeg tenkte jeg skulle kjøpe samme paret en gang til. Så jeg dro i butikken, og fant et par til, og tenkte med meg selv at nå likner jeg en gammel mann som bare skal ha det samme hvert år, ikke noe nytt. Men heldigvis vet ingen det, tenkte jeg med meg selv, og tittet ned på føttene mine og så at jeg hadde klart å ta på meg de nevnte joggeskoene, istedet for et hvilket som helst annet par. Så jeg vandret ut av butikken med et par i posen, og et par på føttene 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du? Du er bare skikkelig skjønn å ha rundtomkring Takk det samme Schnups =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.