keinstein Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 I min serie om moral har jeg en selsom opplevelse: Jeg lånte 200 kr i 1982 var det vel, det var mye penger. Jeg betalte det tilbake dagen etter i litt stressa omgivelser. to uker etter spurte långiver om jeg ikke skulle betale tilbake de 200 kr? Hvorpå jeg sa at jeg hadde betalt. Jeg ble ikke trodd. Det hele endte med at jeg måtte betale en gang til. Men selv om jeg betalte, så ble jeg beskyldt for å lyve for å snike meg unna å betale tilbake. Mange år etter har jeg fått høre hvor sleip jeg er !!! Hjelp! hilsen 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 200 kroner er ikke så mye penger i dag, gi vedkommende 200 kr til og si nå har jeg batelt deg tre ganger, nå har jeg vel betalt meg ut av dette maset ditt? 0 Siter
keinstein Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Skrevet 3. desember 2006 200 kroner er ikke så mye penger i dag, gi vedkommende 200 kr til og si nå har jeg batelt deg tre ganger, nå har jeg vel betalt meg ut av dette maset ditt? Man kan ikke kjøpe et godt rykte. Evig eies kun et dårlig rykte. Ergelig når folk glemmer at de har fått det igjen. Hadde jeg vært snartenkt, så hadde jeg bare kjpat sagt jeg glemte det og kommet bedre ut. Synd at jeg påsto å ha betalt det når jeg ikke kunne bevise det. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det er 25 år siden. Gå videre i livet ditt og drit i denne karen. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kvittering, keinstein! Du må alltid huske å be om kvittering fra sånne sleipinger! 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Og nå, nærmere 25 år senere, vil du ha hjelp til å bli trodd eller ikke bli kalt sleip eller noe sånt? Fy fela til fritidsproblemer du har. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Kvittering, keinstein! Du må alltid huske å be om kvittering fra sånne sleipinger! Da jeg forsto det, så var det for seint. Han var ikke sleip, bare glemsk. 0 Siter
keinstein Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Og nå, nærmere 25 år senere, vil du ha hjelp til å bli trodd eller ikke bli kalt sleip eller noe sånt? Fy fela til fritidsproblemer du har. Saken dukker opp med ujevne mellomrom. Jeg var så sikker på at jeg skulle få han til å huske at han hadde fått det. Men nei. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Man kan ikke kjøpe et godt rykte. Evig eies kun et dårlig rykte. Ergelig når folk glemmer at de har fått det igjen. Hadde jeg vært snartenkt, så hadde jeg bare kjpat sagt jeg glemte det og kommet bedre ut. Synd at jeg påsto å ha betalt det når jeg ikke kunne bevise det. Snu det på flisa og minn ham på at han ville ha betalt to ganger for et lån på 200 kr, for en evighet siden. Si det til ham hver gang du møter ham, og da blir han vel lei til slutt, for da blir det du som maser og maser og dermed får ovetaket. Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.