Gå til innhold

leilighet, regler, felles, sameie

Anbefalte innlegg

Gjest flyttefot
Skrevet

Hei!

Håper noen kan hjelpe meg litt her, for jeg er ganske uvitende på dette området.

Jeg og min familie skal kjøpe leilighet for første gang. Vi har funnet en som passer akkurat for oss, en toppleilighet i et hus med en som bor under. Det er ingen husleie for alt arbeid og slikt blir jo delt mellom oss som bor der. Det jeg lurer på er hva slags regler det er når det gjelder forsikring, tror det er felles husforsikring. altså hvis noe skulle skje, blir det vel delt mellom oss to som bor der. og hvis man vil sette opp en liten garasje eller noe utenfor, må man få godkjenning fra den andre, osv...

altså jeg har ikke peiling :)

har bare satt meg inn i reglene når det gjelder borettslag, da er liksom alt i orden og på plass..

håper dere forstår hva jeg mener :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...