Angela1365380318 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Etter mange gode forklaringer av med dolerene, tusen takk alle sammen! Så vil jeg virkelig ha den jobben som nattevakt i bofellesskap for psykisk syke. Det står at erfaring er veldig viktig, jeg har ikke erfaring med å jobbe med syke, men har en utdannelse som er veldig relevant og holder på med en annen utdannelse inne helsefag også nå, så jeg har mer kunnskap om temaet en feks en kunststudent vil jeg tro. Det står også (er kommunalt) at menn oppfordres til å søke helsestillinger og kvinner til lederstillinger. Altså har jeg feilt kjønn og mangler erfaring. Men jeg er veldig intressert i å få jobben og temaet psykisk syke, jeg har kjempe lyst til å lære mer og er veldig tilpassingsdyktig. Noen gode råd til hva jeg kan skrive i søknaden som gjør at de skjønner at denne jobben brenner jeg for, uten at jeg virker desperat? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hva med å si at du tenker på å skrive hovedfagsoppgave/bacheloroppgave som dreier seg om den problematikken hvor du høyst sannsynlig skal jobbe?. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.