Snorkfrøken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Tenkte å kjøpe mp3 spiller til datteren min i julegave. Har vippet mellom ipod og creative zen plus. Noen med erfaringer av disse spilleren vil jeg gjerne høre positivt og negativt. ) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg hadde gått for Creative. Ipod har jeg lest så mye rart om både når det gjelder garanti og batterilevetid at jeg aldri i verden hadde kjøpt det. Den er sikkert helt super når den fungerer, men hva så når den går dukken og Apple nekter å reparere? 0 Siter
drizzle Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har hatt begge, dvs har Creative nå. Er mye mer fornøyd med den enn Ipoden. Batteriet holder lenger, og den har tilleggsfunksjoner som radio og diktafon. Den er omtrent like enkel som Ipod i bruk. Jeg ville gått for Creative! 0 Siter
willow Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 creative har jeg fått høre at er mye bedre enn ipod. ipod sliter med både lydkvaliteten og garanti-"kvaliteten," mens creative har fått best i test på lyd OG følger norske lover. jeg vil anbefale en litt kul creative. 0 Siter
Lunepunen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg hadde gått for Creative. Ipod har jeg lest så mye rart om både når det gjelder garanti og batterilevetid at jeg aldri i verden hadde kjøpt det. Den er sikkert helt super når den fungerer, men hva så når den går dukken og Apple nekter å reparere? Jeg har selv ipod og den første jeg hadde ble ødelagt og d va etter et år... og d var ikke noe problem å få reparert den, fikk nemelig en helt ny en av apple... Så jeg er stor fornøyd med min ipod nano... og apple! Men har ikke prøvd den de andre nevner. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har selv ipod og den første jeg hadde ble ødelagt og d va etter et år... og d var ikke noe problem å få reparert den, fikk nemelig en helt ny en av apple... Så jeg er stor fornøyd med min ipod nano... og apple! Men har ikke prøvd den de andre nevner. http://www.dagbladet.no/dinside/2006/11/08/482283.html 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=344118 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.