Gå til innhold

Har du en bra mp3 spiller å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å kjøpe mp3 spiller til datteren min i julegave. Har vippet mellom ipod og creative zen plus. Noen med erfaringer av disse spilleren vil jeg gjerne høre positivt og negativt.

:o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde gått for Creative. Ipod har jeg lest så mye rart om både når det gjelder garanti og batterilevetid at jeg aldri i verden hadde kjøpt det. Den er sikkert helt super når den fungerer, men hva så når den går dukken og Apple nekter å reparere?

Skrevet

Jeg har hatt begge, dvs har Creative nå. Er mye mer fornøyd med den enn Ipoden.

Batteriet holder lenger, og den har tilleggsfunksjoner som radio og diktafon. Den er omtrent like enkel som Ipod i bruk.

Jeg ville gått for Creative!

Skrevet

creative har jeg fått høre at er mye bedre enn ipod. ipod sliter med både lydkvaliteten og garanti-"kvaliteten," mens creative har fått best i test på lyd OG følger norske lover. jeg vil anbefale en litt kul creative.

Skrevet

Jeg hadde gått for Creative. Ipod har jeg lest så mye rart om både når det gjelder garanti og batterilevetid at jeg aldri i verden hadde kjøpt det. Den er sikkert helt super når den fungerer, men hva så når den går dukken og Apple nekter å reparere?

Jeg har selv ipod og den første jeg hadde ble ødelagt og d va etter et år... og d var ikke noe problem å få reparert den, fikk nemelig en helt ny en av apple...

Så jeg er stor fornøyd med min ipod nano... og apple!

Men har ikke prøvd den de andre nevner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har selv ipod og den første jeg hadde ble ødelagt og d va etter et år... og d var ikke noe problem å få reparert den, fikk nemelig en helt ny en av apple...

Så jeg er stor fornøyd med min ipod nano... og apple!

Men har ikke prøvd den de andre nevner.

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/11/08/482283.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...