Gå til innhold

Til webmaster


Gjest huff!!!

Anbefalte innlegg

Gjest huff!!!

Jeg svarte på et innlegg på åpent forum under tråden "ble trist nå" av lalala tror jeg.

Så kommer prozak og kaller meg psykotisk. Hvorfor kan ikke folk argumentere normalt her inne? Greit nok å være uenig, men hvorfor hive ut anklager om at noen er psykotisk. Det er faktisk ikke bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest huff!!!

Innlegget er slettet.

Takk for at du slettet det. Jeg synes det faktisk er uhyggelig at prozac bare fortsetter etter du slettet innlegget. Under innelgget jeg la inn til deg her har han nå allerede rukket å kalle meg idiot, uintelligent og tulling. Hvorfor blir ikke slikt sperret ute fra dol? Det skal jo være en voksen tone her inne.

Men nok fra meg for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga språkbruk/tone som ikke er forenlig med vårt regelverk.

Ja, jeg skjønte det. Men hvem sin tone/språkbruk? Hadde nok vært på sin plass å fått det poengtert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Ja, jeg skjønte det. Men hvem sin tone/språkbruk? Hadde nok vært på sin plass å fått det poengtert.

Det virker som om grensene er litt lavere for tiden, på generelt nivå.

Både jeg og MP har fått tilsnakk i helgen, uten at jeg ser at vi har vært spesielt ille... I hvertfall ikke sammenlignet med hva som har blitt skrevet tidligere.

Men kanskje de har en ryddesjau :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om grensene er litt lavere for tiden, på generelt nivå.

Både jeg og MP har fått tilsnakk i helgen, uten at jeg ser at vi har vært spesielt ille... I hvertfall ikke sammenlignet med hva som har blitt skrevet tidligere.

Men kanskje de har en ryddesjau :)

Det er bare det at enkelte slipper alltid unna tilsnakk, de blir "bare" slettet.

Ikke at fy på lanken fra webbis ville gått så fryktelig inn på alle, men noen utestenges for mindre enn hva andre kan tillate seg omtrent på daglig basis. Og jeg synes jeg ser et mønster her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at enkelte slipper alltid unna tilsnakk, de blir "bare" slettet.

Ikke at fy på lanken fra webbis ville gått så fryktelig inn på alle, men noen utestenges for mindre enn hva andre kan tillate seg omtrent på daglig basis. Og jeg synes jeg ser et mønster her.

Det er du ikke alene om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Det er bare det at enkelte slipper alltid unna tilsnakk, de blir "bare" slettet.

Ikke at fy på lanken fra webbis ville gått så fryktelig inn på alle, men noen utestenges for mindre enn hva andre kan tillate seg omtrent på daglig basis. Og jeg synes jeg ser et mønster her.

Ja, jeg er enig i det.

Det irriterer meg litt at jeg får tilsnakk for å kommentere at jeg synes det er unødig å påstå ting og så nekte å dokumentere det (jeg skrev; hun hiver om seg med påstander og nekter å dokumentere det), når vi alle vet hva som har blitt sagt og skrevet av andre her.

Jeg sier ikke at jeg alltid er søt og god altså, bare så det er sagt :)

Men akkurat nå er det andre her som irriterer MYE mer enn dette. Og det ser ikke ut til at noe skjer heller - h*n fortsetter jo å poste innlegg relativt hyppig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare det at enkelte slipper alltid unna tilsnakk, de blir "bare" slettet.

Ikke at fy på lanken fra webbis ville gått så fryktelig inn på alle, men noen utestenges for mindre enn hva andre kan tillate seg omtrent på daglig basis. Og jeg synes jeg ser et mønster her.

jeg er helt enig med deg. men det å bli slettet regnes kanskje somv erre enn tilsnakk? nei jeg vet ikke jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig i det.

Det irriterer meg litt at jeg får tilsnakk for å kommentere at jeg synes det er unødig å påstå ting og så nekte å dokumentere det (jeg skrev; hun hiver om seg med påstander og nekter å dokumentere det), når vi alle vet hva som har blitt sagt og skrevet av andre her.

Jeg sier ikke at jeg alltid er søt og god altså, bare så det er sagt :)

Men akkurat nå er det andre her som irriterer MYE mer enn dette. Og det ser ikke ut til at noe skjer heller - h*n fortsetter jo å poste innlegg relativt hyppig.

Meg dere prater om...

Kan kanskje si det direkte til meg, istedet fo å gå bak ryggen på meg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Meg dere prater om...

Kan kanskje si det direkte til meg, istedet fo å gå bak ryggen på meg...!

Var det deg de snakket om? Jeg trodde det var katta! Og Persille har faktisk tatt kontakt med henne direkte på meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det deg de snakket om? Jeg trodde det var katta! Og Persille har faktisk tatt kontakt med henne direkte på meldinger.

Tror automatisk at det er meg...Men det gjelder kanskje den fete på fire.

Puh, for en gangs skyld er det ikke meg...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er enig i det.

Det irriterer meg litt at jeg får tilsnakk for å kommentere at jeg synes det er unødig å påstå ting og så nekte å dokumentere det (jeg skrev; hun hiver om seg med påstander og nekter å dokumentere det), når vi alle vet hva som har blitt sagt og skrevet av andre her.

Jeg sier ikke at jeg alltid er søt og god altså, bare så det er sagt :)

Men akkurat nå er det andre her som irriterer MYE mer enn dette. Og det ser ikke ut til at noe skjer heller - h*n fortsetter jo å poste innlegg relativt hyppig.

Vet det er meg du henviser til! Hvis du ikke vil at jeg skal svare deg, dersom du er trådstarter, så for all del si i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den fete på fire

Ja, jeg er enig i det.

Det irriterer meg litt at jeg får tilsnakk for å kommentere at jeg synes det er unødig å påstå ting og så nekte å dokumentere det (jeg skrev; hun hiver om seg med påstander og nekter å dokumentere det), når vi alle vet hva som har blitt sagt og skrevet av andre her.

Jeg sier ikke at jeg alltid er søt og god altså, bare så det er sagt :)

Men akkurat nå er det andre her som irriterer MYE mer enn dette. Og det ser ikke ut til at noe skjer heller - h*n fortsetter jo å poste innlegg relativt hyppig.

Dakar deg, da.

Hva mangler du dokumentasjon på?

Det er bare å følge litt med

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den fete på fire

Det er bare det at enkelte slipper alltid unna tilsnakk, de blir "bare" slettet.

Ikke at fy på lanken fra webbis ville gått så fryktelig inn på alle, men noen utestenges for mindre enn hva andre kan tillate seg omtrent på daglig basis. Og jeg synes jeg ser et mønster her.

"Enkelte slipper tilsnakk...", sier du.

Dine øyne er ikke åpne nok.

;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror automatisk at det er meg...Men det gjelder kanskje den fete på fire.

Puh, for en gangs skyld er det ikke meg...!

*knegger*

Du er av den hissige sorten du også har jeg lagt merke til.. :-) Velkommen, da er vi to. *omfavne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...