Gjest hva gjør jeg galt?? Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Forsøkte meg å dele opp noe mørbradbiff i biter, brunet det, og blandet det så med løk og væske. Har nå kokt i ca 1/2 time. Men kjøttet er seigt som gummi....hva gjør jeg galt??? Er elendig på matlaging..så hadde satt pris på noen gode råd og tips 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Vi har hatt mørbrad til middag i dag, og det kokte i alle fall to timer før vi spiste det. En halv time er sikkert alt for kort. 0 Siter
smurf78 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har gjort samme tabbe med lam. Det var seigt etter 30 min, men etter noen timer var det supermørt. 0 Siter
mai 67 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hei ! Det kan umulig være mørbradbiff du har fått i butikken !!!! Den trenger maks et kvarter å koke før den er mør . Ta med deg rester om du har , tilbake til butikken , så får du pengene tilbake . 0 Siter
Gjest bardag Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Mørbrad er helt uegnet til biff - det er kokekjøtt - dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.