Gjest in luv 34 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hei! Er ei jente på 34 år som har forelsket meg i en på 40. En kjernekar på mange måter, men han drikker muligens oftere enn jeg er vant til.. Hver helg, og da går det ofte ned 5 halvlitere enda vi bare har "hyggelige hjemmekvelder". Blir litt skeptisk. Kan noen med erfaring fortelle meg hva som er typiske tegn på alkoholproblemer? 0 Siter
Prozak Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Fem halvlitere? Til sammen, i løpet av en uke? Ja, det var virkelig mye, du... "..........................................." 0 Siter
siddisen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hadde det vært 5 halvlitere daglig, så hadde jeg muligens vært skeptisk. Men i løpet av en helg er det er temmelig normalt, vil jeg si. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Fem halvlitere? Det er vel ikke spesielt mye? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hvis de 5 halvliterne er fordelt på to kvelder, og han ikke blir synlig beruset, så tror jeg ikke det er grunn til bekymring. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 5 halvlitere på ei uke..alkoholiker? LOL i f.eks Danmark vil han vel nærmest bli regnet som en avholdsmann. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 5 halvlitere på en uke? Herremingud! 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 5 halvlitere på en uke? Herremingud! ja,enig med deg. Det var mye. ;-) *ironisk* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg tror du kan slappe av, han har neppe et alkoholproblem. 0 Siter
Gjest flere tenkemåter Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hvis du mener 5 halvlitere på en kveld, syns jeg også det var i meste laget. Det kan ofte være en fordel å velge en partner som har omtrent samme holdning til, og praksis med, alkohol som en selv. Jeg ville også blitt skeptisk til det du nevner, uten nødvendigvis å skulle "diagnostisere" vedkommende i noen retning. Jeg ville bare ha tenkt, at det der passer ikke for meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 ja,enig med deg. Det var mye. ;-) *ironisk* Jeg hadde aldri taklet en person som stilte spørsmålet over. Hennes syn på alkohol er åpenbart fullstendig ustabilt. 0 Siter
Maggi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Alkoholvaner er en viktig ting å avklare før et seriøst forhold etableres. Det kan bli et svært vanskelig område om vanene er veldig forskjellige. Jeg ville tenkt mer på det enn på om han har et alkoholproblem, for å si det slik. 0 Siter
petter smart Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det virker som om du har større problemer med alkohol enn han. Å drikke 5 halvlitere på en helg er ikke mye. Men spør han om han kan la være å drikke en helg. Dersom dette ikke er noe problem er alt bra. Klarer han ikke å la være har han et problem. Selv om mengdene han drikker er små nå kan de øke etter hvert. 0 Siter
Incubo Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ungdommer nå drikker jo ca hver helg..gjerne både fredag og lørdag. Noen drikker tilogmed på onsdager. Han her er en voksen mann..og drikker 5 halvlitere på en hel uke..?? Og han skulle ha alkoholproblemer? Jeg drakk 6 halvlitere på en vanlig ukedag..som jeg bare koste meg med. Kanskje forskjell på oss nordlendinger og folk sørpå? hehe.. Går nok bra duh...han har nok ikke store problemer;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.