org Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 I dag laget jeg kålgraut og saltkjøtt til middag. Nydelig mat! Krafta etter kokinga av kjøttet har jeg tatt vare på. Men hva kan den brukes til? Noen som har forslag? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Suppe. Som buljong når du lager andre retter. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Suppe, brennsnut eller lapskaus? Brennsnut?! Hva er det? 0 Siter
tula Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Brennsnut?! Hva er det? Det er ei suppe som er så varm at du brenner snuten din! Det var iallefall det mamma brukte å si da jeg var lita. Jo, det er vel egentlig ei stor, god og tjukk middagssuppe med kjøttbiter, poteter, grønnsaker, kål osv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Brennsnut?! Hva er det? Egentlig helt vanlig kjøttsuppe, men her på møre kalles det brennsnut :-) (sikkert fordi man blir snørrete i "snuten" av å spise brennsnut;-)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Suppe, brennsnut eller lapskaus? Jeg gikk inn på Min side og fikk (som (nesten) vanlig) opp din svar-til-meg-liste :-( Der så jeg spørsmålet til Lillemus og tenkte hun hadde bladd seg laaangt tilbake til en gang jeg nevnte "Brennsnut" her på dol.. Svarte henne derfor, selv om spørsmålet var til deg. Får du forresten mine svar-til-meg fortsatt? Når jeg får dine svar-til-meg, skjer det også at noen få av svarene ikke er til deg, men også til noen anonyme nick (som jeg skjønner ikke er deg pga fam.situasjon etc?) Jeg har forøvrig gitt opp å prøve å løse mysteriet :-( 0 Siter
tula Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg gikk inn på Min side og fikk (som (nesten) vanlig) opp din svar-til-meg-liste :-( Der så jeg spørsmålet til Lillemus og tenkte hun hadde bladd seg laaangt tilbake til en gang jeg nevnte "Brennsnut" her på dol.. Svarte henne derfor, selv om spørsmålet var til deg. Får du forresten mine svar-til-meg fortsatt? Når jeg får dine svar-til-meg, skjer det også at noen få av svarene ikke er til deg, men også til noen anonyme nick (som jeg skjønner ikke er deg pga fam.situasjon etc?) Jeg har forøvrig gitt opp å prøve å løse mysteriet :-( Tror jeg har fått dine svar kun 1 gang på 2-3 uker. Men om det kan være andre iblandet der vet jeg ikke. Sjekker som oftes bare første tråden. Men jeg har begynt å få et nytt nick også nå! Blir vel aldri noen ordning på det tenker jeg, for jeg hører jo aldri noe fra dem. Vi får vel bare lære oss å leve med hverandre;) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Tror jeg har fått dine svar kun 1 gang på 2-3 uker. Men om det kan være andre iblandet der vet jeg ikke. Sjekker som oftes bare første tråden. Men jeg har begynt å få et nytt nick også nå! Blir vel aldri noen ordning på det tenker jeg, for jeg hører jo aldri noe fra dem. Vi får vel bare lære oss å leve med hverandre;) Ja, ser ut som vi får leve med det... Skikkelig irriterende når jeg logger meg spent inn for å sjekke om jeg har fått noen svar, så er det dine svar som dukker opp *grrrr* Jaja, alternativet (å droppe dol) er uaktuelt, så ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.