Gå til innhold

Egen inngang for kvinner og fascisme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pakistansk Studentersamfunn innførte nylig egen inngang for kvinner til sine møter. Et riktig sympatisk tiltak i et likestilt land.

"Den 18.10 lot PSS den fascistiske indiske muslimske predikanten Zakir Naik presentere sine synspunkter for PSS-medlemmene. Skal man stilltiende akseptere anti-demokratiske utfall fordi det er minoritetsrepresentanter som kommer med dem?"

Hadde noen invitert Tore Tvedt til å tale noe sted, så hadde det blitt ramaskrik på UIO.

"Naiks budskap er følgende: krav om total tildekking av kvinner, legalisering av polygami, formalisering av at to kvinnelige vitner er like mye verdt som et mannlig, forbud mot all musikk, drap som straff for frafall fra islam, forbud mot forkynning av andre religioner i muslimske land, innføring av sharia i India, også for ikke-muslimer. Oppramsingen kunne fortsatt.

Vi vet allerede at dette verdisystemet anser kvinner som menns eiendom, og bl.a. ikke beskytter kvinner mot voldtekt. Dersom en kvinne vil anmelde voldtekt, kreves det at må hun ha ikke mindre enn fire rettroende muslimske menn som har sett overgrepet til å vitne for henne, hvis ikke risikerer hun selv å bli dømt for å ha hatt sex utenfor ekteskap. (Anerkjennelse av at voldtekt kan finne sted innenfor ekteskap, eksisterer ikke engang.) Slik jeg analyserer budskapet, er dette 1) lovgivning unndratt demokratisk kontroll, 2) diskriminering på bakgrunn av kjønn, seksuell legning og religiøs tilhørighet, 3) krav om drap av personer som er uenige med premissleverandørene og 4) kulturell ensretting med straff for avvik. Hvis ikke dette kvalifiserer for å bli omtalt om som fascisme, så vet ikke jeg."

Jeg vet hva som er galt med dette bildet; vi er pissredde for dette krapylet. Det var bl a de som gikk i Carl Johansgate og ropte drapstrusler mot alle nordmenn som ville trykke, utgi og selge Rushdies bok. Både media og politikere ble vettskremte. Jeg forstår dem veldig godt.

Skrevet

Her er mer om fyren:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zakir_Naik

Under "Islamic dietary laws" står følgende:

"The pig is the most shameless animal on the face of the earth. It is the only animal that invites its friends to have sex with its mate. In America, most people consume pork. Many times after dance parties, they have swapping of wives; many say 'you sleep with my wife and I will sleep with your wife.' If you eat pigs then you behave like pigs."

Vi så jo muslimenes oppførsel etter muhammedkarikaturene sist vinter, med brenning av flagg og ambassader i brann etc. etc. Det han sier om at folk som spiser svin oppfører seg som svin stemmer tydeligvis ikke. For muslimer spiser jo ikke svin! Likevel oppførte de seg verre enn... nettopp svin.

Egentlig oppfører griser seg bedre enn det muslimene presterte etter karikaturstriden, for griser lyver ikke. Muslimer derimot har lov til å lyve overfor vantro, og gjør det ettertrykkelig. Det så vi tydelig under denne striden, da "danske" imamer med den såkalte Abu Laban (for et navn!) dro sørover med langt andre og verre tegninger i kofferten enn de som striden dreide seg om.

Ja, dette er jo noe å se opp til... kyss meg i r*..*a! :-/

Her er forresten en svinaktig god historie:

http://abclocal.go.com/ktrk/story?section=local&id=4808968

Jeg håper inderlig at bonden vinner!

Skrevet

Her er mer om fyren:

http://en.wikipedia.org/wiki/Zakir_Naik

Under "Islamic dietary laws" står følgende:

"The pig is the most shameless animal on the face of the earth. It is the only animal that invites its friends to have sex with its mate. In America, most people consume pork. Many times after dance parties, they have swapping of wives; many say 'you sleep with my wife and I will sleep with your wife.' If you eat pigs then you behave like pigs."

Vi så jo muslimenes oppførsel etter muhammedkarikaturene sist vinter, med brenning av flagg og ambassader i brann etc. etc. Det han sier om at folk som spiser svin oppfører seg som svin stemmer tydeligvis ikke. For muslimer spiser jo ikke svin! Likevel oppførte de seg verre enn... nettopp svin.

Egentlig oppfører griser seg bedre enn det muslimene presterte etter karikaturstriden, for griser lyver ikke. Muslimer derimot har lov til å lyve overfor vantro, og gjør det ettertrykkelig. Det så vi tydelig under denne striden, da "danske" imamer med den såkalte Abu Laban (for et navn!) dro sørover med langt andre og verre tegninger i kofferten enn de som striden dreide seg om.

Ja, dette er jo noe å se opp til... kyss meg i r*..*a! :-/

Her er forresten en svinaktig god historie:

http://abclocal.go.com/ktrk/story?section=local&id=4808968

Jeg håper inderlig at bonden vinner!

Et race med hylende griser under fredagsbønnen op nabotomta blir neppe satt pris på i islamistkretser.

Grisen er religiøst demonisert. Årsakene er -høyst- uvitenskapelige. Flere steder i Oslo er det nå nesten umulig å få tak i svinekjøtt. Det er rett og slett fordi det ikke er etterspurt, men også av hensyn til muslimer som jobber og handler der. Spekk og andre griseprodukter er også meget uglesett. Flere påleggsorter er fjernet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...