drizzle Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Til den som liker sport: Hvilken idrett ville du likt å se mer på tv? Og hvorfor? 0 Siter
Gjest oarsman Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Roing. Fordi jeg driver med det, og synes det er gøy. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Dans eller turn, fordi jeg liker å se på det. 0 Siter
Gjest DudeUlf Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Dragracing Fordi det omtrent aldri vises 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Sprangridning. Fordi det er kjempegøy og fordi NRK viser det 2 ganger i året omtrent. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Herrehåndball. Kristian Kjelling er mer enn god nok grunn til å se på. 0 Siter
Gjest drittlei av fotball Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Personlig syns jeg det er ALTFOR mye sport på tv som det er. Men når jeg tenker meg om, gjelder det først og fremst fotball. Hvis de først skal vise så mye sport, bør de fordele det bedre på flere typer sport. Mer av turn, dans og sprangridning ville jeg likt å se. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Turn og håndball. Men i utgangspunktet syns jeg det er for mye sport på tv som det er. I alle fall fotball!! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg liker skiskyting og skiflyging. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Alle slags svømmeaktiviteter! Stuping er muligens det jeg liker best å se på. Jeg elsker vannet og blir glad bare jeg ser et svømmebasseng ;-) Den frihetsfølelsen jeg kjenner når jeg svømmer, mutters alene, under vannet i svømmebassenget (nær bunnen), kan ikke beskrives! Snodig følelse... Forøvrig er jeg født i fiskenes tegn ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sportsdans, stup, turn og kunstløp. Myyyyye mindre av fotball!!! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Alle slags svømmeaktiviteter! Stuping er muligens det jeg liker best å se på. Jeg elsker vannet og blir glad bare jeg ser et svømmebasseng ;-) Den frihetsfølelsen jeg kjenner når jeg svømmer, mutters alene, under vannet i svømmebassenget (nær bunnen), kan ikke beskrives! Snodig følelse... Forøvrig er jeg født i fiskenes tegn ;-) Næmmen, akkurat slik har jeg det også - men jeg er steinbukk... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Næmmen, akkurat slik har jeg det også - men jeg er steinbukk... Moro:-) Jeg satt faktisk her en dag og tenkte på at vi to er ganske like på mange ting :-) 0 Siter
Babette Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Maraton og andre løpsøvelser. Ellers elsker jeg å se på langrenn, friidrett og skiskyting. 0 Siter
Dory Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Langrenn og skiskytting. Sykling! (Synes det var kjedelig før, men nå når jeg sykler mye selv, har jeg fått dilla...!) Forøvrig hater jeg fotball... 0 Siter
Dory Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 CURLING selvfølgelig! Å ja! JEg glemte å si curling:) Hihi, det er kjempe gøy! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Moro:-) Jeg satt faktisk her en dag og tenkte på at vi to er ganske like på mange ting :-) Det har slått meg også! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Igrunnen alle disse mindre idrettene som ikke får sendetid i dag: - dans i alle former og fasonger - stup/svømming - volleyball (i Norge er det kun cupfinalen som vises på TV - i verdens største idrett!) - andre ballidretter enn fotball/håndball Jeg er mer enn normalt interessert i idrett, og jeg synes det er irriterende at ikke engang sportsrevyen inneholder noe annet enn De Store lenger - så jeg vil ha mer av det vi ikke har i dag, og mindre av det som allerede har sendetid. Ups. Ikke mindre skiskyting, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.