Gå til innhold

KRISE

Gjest Dumdumdumdum

Anbefalte innlegg

Gjest Dumdumdumdum
Skrevet

Nå har jeg vært en premieidiot!!!!!

Stor krangel i heimen forrige uke. Mannen pakket kofferten og flytta ut. Jeg dro på fest med noen venner på fredag, ble sippefull, endte i sengen med en beskjent. Det ene første til det andre og før jeg fikk sukk for meg, så var vi igang med å ha sex. Han var vell inni meg i max et minutt før jeg fikk avverget resten. Vi hadde en lang prat, alt greit og jeg reiste hjem.

På lørdag kom mannen min luskene på døren. Han angret alt og ville selvfølgelig ikke flytte. Makeupsex og alt som hører med. Av gammel vane tok jeg søndag en eggløsningstest, som da var positiv.

Hvis jeg skulle være så "heldig" å bli gravid denne mnd, er det noe sjanse for at han på fredag kan være faren? Vi brukte ikke kondom, men det gikk heller ikke for han. Testen viste positiv på søndag, og da vil jo eggløsningen komme ca 24 til 48 timer etterpå.

Eller er det beste å ta en angrepille imorgen?

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

20

• candyqueen_83

10

• mariaflyfly

6

• sweetness

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Blir du gravid nå, så er det mest sansynlig din mann som er barnefaren.

Men det er ikke akkurat en ønskesituasjon å få barn i et så ustabilt forhold. Dere har nok en jobb å gjøre sammen med en familierådgiver, før det blir famileøking som garantert vil slite på et alt ustabilt forhold.

Et lite tips: du vil nok få en sen menstruasjon, pga bekymringen over hvem som er far til barnet...

Skrevet

Sjansen er nok veldig liten for at denne andre evt. er faren så det kan du nok ta med knusende ro.

Alikevel er det kanskje ikke det beste tidspunktet å lage barn på - dersom forholdet er såpass turbulent?

Gjest Humlepungen
Skrevet

Det er nok meget liten sjangs for at du har blitt gravid av han du var så vidt borti. Tror du skal ta det veldig med ro.

Håper du og mannen din får ordnet opp og får et barn som får det godt hos dere.

Gjest Dumdumdumdum
Skrevet

kan takke deg selv om du skulle blitt gravid...

Tror du ikke jeg vet det?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Se på nicket hennes, hun trenger absolutt ikke slike kommentarer...

Har du hørt uttrykket "sparke noen som ligger nede"?

Skrevet

Unnskyld meg, hva er poenget med en sånn kommentar? Tror du ikke hun er klar over det? Hun stilte et spørsmål, kan du ikke annet en å være ekkel så hold fred med deg.

Skrevet

Vil tro det er helt umulig å si hvem som vil være far... kanskje best å ta en angrepille siden ting er som de er mellom deg og mannen..?

Gjest to muligheter
Skrevet

Jeg tror at det også er en viss sjanse for at han andre kan være faren. Såvidt jeg vet kan det leve spermier også i den forsatsen som kommer ut på et tidlig tidspunkt i samleiet.

Denne tvilen vil du nok måtte bære med deg, med mindre du velger å avbryte svangerskapet.

Høres heller ikke godt ut å skulle bære fram et barn i en så turbulent fase av forholdet.

Lykke til, hva du enn velger

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den der kommentaren var helt unødvendig :(

Skrevet

Unnskyld meg, hva er poenget med en sånn kommentar? Tror du ikke hun er klar over det? Hun stilte et spørsmål, kan du ikke annet en å være ekkel så hold fred med deg.

stemmer, det er jo på dette forumet man ikke kan si hva man vil....

Skrevet

Dust.

Skrevet

stemmer, det er jo på dette forumet man ikke kan si hva man vil....

Handler overhodet ikke om det. Skal man ikke spørre et spørsmål, og innrømme at man har vært dum uten å få det trøkt tilbake i trynet?

Hold fred med deg!

Skrevet

Jeg ville utvilsom tatt en angrepille dersom jeg var deg. Enkelte ting kødder man ikke med, selv om sjansen er liten.

Skrevet

Handler overhodet ikke om det. Skal man ikke spørre et spørsmål, og innrømme at man har vært dum uten å få det trøkt tilbake i trynet?

Hold fred med deg!

jeg sier min mening.. ferdig med det.. slutt å bland deg du..

Gjest Dumdumdumdum
Skrevet

Blir du gravid nå, så er det mest sansynlig din mann som er barnefaren.

Men det er ikke akkurat en ønskesituasjon å få barn i et så ustabilt forhold. Dere har nok en jobb å gjøre sammen med en familierådgiver, før det blir famileøking som garantert vil slite på et alt ustabilt forhold.

Et lite tips: du vil nok få en sen menstruasjon, pga bekymringen over hvem som er far til barnet...

Håper du har rett, selv om jeg er ikke sikker på om jeg tar sjansen:-(

Ser at det kan se ut som om vi har et turbulent forhold, noe vi egentlig ikke har. Det har riktignok vært tøft i noen mnd pga alvorlig sykdom i nær famile, noe han og jeg takler vidt forskjellig. Når jeg ser tilbake nå, så ser jeg jo at dette forklarer hans sterke reaksjon forrige uke. Men det hjelper lite å være etterpåklok:-(

Skrevet

dust faktisk:p

Jepp.

Dersom du ikke har noe konstruktivt å komme med, er det like greit å holde kjeft.

Skrevet

Jepp.

Dersom du ikke har noe konstruktivt å komme med, er det like greit å holde kjeft.

like wise..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...