Gjest mij Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jeg sier min mening.. ferdig med det.. slutt å bland deg du.. Jeg ser fler her som er enig med meg enn med deg, så tenk litt over det som ble sagt om å sparke en som allerede ligger nede! 0 Siter
Gjest Dumdumdumdum Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg ville utvilsom tatt en angrepille dersom jeg var deg. Enkelte ting kødder man ikke med, selv om sjansen er liten. Tror jeg også ender på det alternativet. Men når jeg leser på nettet nå, så ser det ut som angrepille må taes innen en kort stund? Dette skjedde på fredag, vil det være forsent å ta en imorgen ettermiddag? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Tror jeg også ender på det alternativet. Men når jeg leser på nettet nå, så ser det ut som angrepille må taes innen en kort stund? Dette skjedde på fredag, vil det være forsent å ta en imorgen ettermiddag? Sakser fra Felleskatalogen: "Behandlingen består av 1 tablett. Effekten er sikrere jo tidligere tabletten tas etter det ubeskyttede samleiet. Tabletten tas så raskt som mulig etter ubeskyttet samleie, helst innen 12 timer og senest innen 72 timer (3 dager). Preparatet kan tas når som helst i menstruasjonssyklusen. Ved oppkast innen 3 timer etter inntak, anbefales det å ta 1 ny tablett øyeblikkelig." 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Håper du har rett, selv om jeg er ikke sikker på om jeg tar sjansen:-( Ser at det kan se ut som om vi har et turbulent forhold, noe vi egentlig ikke har. Det har riktignok vært tøft i noen mnd pga alvorlig sykdom i nær famile, noe han og jeg takler vidt forskjellig. Når jeg ser tilbake nå, så ser jeg jo at dette forklarer hans sterke reaksjon forrige uke. Men det hjelper lite å være etterpåklok:-( Godt mulig du har rett i at dere ikke har et turbulent forhold - vi kan jo bare forholde oss til den infoen du ga i hovedinnlegget. Du har rotet det godt til, men jeg syns det var veldig bra at du avbrøt samleiet da du "kom til deg selv igjen". Om du våger, så kan du spørre han du var i køya med om han bruker å ha "kåtsaft" før det går for han, det er slett ikke alle menn som har det. 0 Siter
Mañana Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Dersom du har angrepille nå er det ikke for sent å ta den. Sjansene er ørsmå for at du kan bli gravid, men de er der jo likevel. Håper det går bra med deg! 0 Siter
Gjest 5 sekund Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Venninna mi ble gravid ved at hun rotet med en fyr, han var inne i henne en gang, max 5 sekund, og hun ble gravid. Det gikk ikke for han, og hun mente de avbrøt på et meget sikkert tidspunkt. Hun benektet dette en stund, men mensen uteble og symptomene kom, siden han var den eneste hun hadde vært i nærheten av, måtte det være han. Hun tok abort, da hun ikke engang visste hva han het, var nok veldig fruktbar akkurat denne natten, og han holdt ikke soldatene sine inne. Ta en angrepille, det hadde jeg gjort, noen sjans for å få kjøpt nå? Jeg har alltid en pakke liggende i skapet, når den går ut på dato, kjøper jeg en ny, kjekt å ha, både for min egen del og for venninner i nød! Lykke til uansett hva du velger 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg ser fler her som er enig med meg enn med deg, så tenk litt over det som ble sagt om å sparke en som allerede ligger nede! så siden fler er enig med deg så skal jeg også være det?? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 kan takke deg selv om du skulle blitt gravid... Sier en som sikkert aaaaaaldri har trådd en tøddel feil selv i livet. Bra det finnes sjeler med vinger så hvite som dine da 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Sier en som sikkert aaaaaaldri har trådd en tøddel feil selv i livet. Bra det finnes sjeler med vinger så hvite som dine da det der hadde vært det siste jeg hadde gjort... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jeg sier min mening.. ferdig med det.. slutt å bland deg du.. Du sier din mening og andre sier sin mening om din mening... Slik er det her i livet 0 Siter
sweetness Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 det der hadde vært det siste jeg hadde gjort... Hørt om empati??? Det er greit man kan si sin mening i dette forumet, men man kan vel fortsatt holde en moden og konstruktiv tone? Vi får håpe du aldri kommer i en situasjon der du trenger råd fra noen som viser seg å være like frekk som deg.. Det koster så lite å være hyggelig med andre. Lykke til. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du sier din mening og andre sier sin mening om din mening... Slik er det her i livet ja og det får de bare gjøre.. men de får godta at jeg sier det jeg mener.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hørt om empati??? Det er greit man kan si sin mening i dette forumet, men man kan vel fortsatt holde en moden og konstruktiv tone? Vi får håpe du aldri kommer i en situasjon der du trenger råd fra noen som viser seg å være like frekk som deg.. Det koster så lite å være hyggelig med andre. Lykke til. ja det får vi håpe da... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 ja og det får de bare gjøre.. men de får godta at jeg sier det jeg mener.. He-he, ja andre skal godta at du spyr ut ekle kommentarer, men selv tåler du ikke reaksjoner på kommentarene dine. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 He-he, ja andre skal godta at du spyr ut ekle kommentarer, men selv tåler du ikke reaksjoner på kommentarene dine. jo for guds skyld.. at dere er uenig bryr jeg meg ikke om.. det er jo dere som ikke takler at jeg mener noe annet.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 He-he, ja andre skal godta at du spyr ut ekle kommentarer, men selv tåler du ikke reaksjoner på kommentarene dine. hvor er det jeg ikke har tålt det hen egentlig? kan du svare meg på det? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 hvor er det jeg ikke har tålt det hen egentlig? kan du svare meg på det? Du sitter jo der og forsvarer den hensynsløse kommentaren din selv etter alle reaksjonene du har fått! Men deg om det, det sier mer om din empati enn noe annet. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du sitter jo der og forsvarer den hensynsløse kommentaren din selv etter alle reaksjonene du har fått! Men deg om det, det sier mer om din empati enn noe annet. forsvarer? nå må du gi deg.. det jeg sier er at jeg har min mening.. dere deres.. problemer med at jeg mener noe annet enn deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.