Gjest mij Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 forsvarer? nå må du gi deg.. det jeg sier er at jeg har min mening.. dere deres.. problemer med at jeg mener noe annet enn deg? OMG.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 OMG.. omg faktisk.. funnet ut at du har driti deg ut nå da? jaja.. 0 Siter
sweetness Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jo for guds skyld.. at dere er uenig bryr jeg meg ikke om.. det er jo dere som ikke takler at jeg mener noe annet.. Du kan mene hva enn du vil..men å buse ut med tankene dine uten å tenke på mottakers følelser er vel ikke akkurat i henhold til DOL's takt og tone-regler om folkeskikk..? En ting er å dele tankene og meningene sine på en gjennomtenkt og reflekterende måte som faktisk kan være til hjelp for vedkommende, en annen er når man bare kommer inn for å strø salt i sår.. Mvh 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Du kan mene hva enn du vil..men å buse ut med tankene dine uten å tenke på mottakers følelser er vel ikke akkurat i henhold til DOL's takt og tone-regler om folkeskikk..? En ting er å dele tankene og meningene sine på en gjennomtenkt og reflekterende måte som faktisk kan være til hjelp for vedkommende, en annen er når man bare kommer inn for å strø salt i sår.. Mvh alle de gangene her inne hvor Solsikkefrø har spurt om noe eller delt noe med folka her, så har ingen her inne svart på det hun har spurt om, men bare slengt masse dritt.. Så det er nok ikke bare meg som skriver det jeg mener.. 0 Siter
Gjest Dumdumdumdum Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Godt mulig du har rett i at dere ikke har et turbulent forhold - vi kan jo bare forholde oss til den infoen du ga i hovedinnlegget. Du har rotet det godt til, men jeg syns det var veldig bra at du avbrøt samleiet da du "kom til deg selv igjen". Om du våger, så kan du spørre han du var i køya med om han bruker å ha "kåtsaft" før det går for han, det er slett ikke alle menn som har det. Har snakket med han, og han pleier ikke å ha det vistnok. Ifølge diverse utregningstabeller så er min fruktbare periode denne mnd fom 2 / 12 til 6 - 7 / 12. dette skjedde 1 / 12, men jeg tør ikke ta noen sjanser, så får finne på en god unnskyldning de neste dagene for å ikke ha sex og krysse fingrene for at det ikke har skjedd noe. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har snakket med han, og han pleier ikke å ha det vistnok. Ifølge diverse utregningstabeller så er min fruktbare periode denne mnd fom 2 / 12 til 6 - 7 / 12. dette skjedde 1 / 12, men jeg tør ikke ta noen sjanser, så får finne på en god unnskyldning de neste dagene for å ikke ha sex og krysse fingrene for at det ikke har skjedd noe. Ønsker deg lykke til, hvertfall! *krysse fingre* 0 Siter
sweetness Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 alle de gangene her inne hvor Solsikkefrø har spurt om noe eller delt noe med folka her, så har ingen her inne svart på det hun har spurt om, men bare slengt masse dritt.. Så det er nok ikke bare meg som skriver det jeg mener.. så da er det liksom greit da?... man kan da tenke selv... 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 så da er det liksom greit da?... man kan da tenke selv... nei men da trenger ikke dere å si til meg at "sånn sier man ikke"... ok?? jeg sier akkurat hva jeg vil.. og det gjør dere også... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har snakket med han, og han pleier ikke å ha det vistnok. Ifølge diverse utregningstabeller så er min fruktbare periode denne mnd fom 2 / 12 til 6 - 7 / 12. dette skjedde 1 / 12, men jeg tør ikke ta noen sjanser, så får finne på en god unnskyldning de neste dagene for å ikke ha sex og krysse fingrene for at det ikke har skjedd noe. Når han ikke bruker å ha det, så har han helt sikkert ikke gjort deg gravid. Det ordner seg nok, skal du se 0 Siter
sweetness Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 nei men da trenger ikke dere å si til meg at "sånn sier man ikke"... ok?? jeg sier akkurat hva jeg vil.. og det gjør dere også... Forskjellen er vel at vi kommer med noe støttende å si...du kom bare med spark til en som lå nede..og unnskylder det med at det er det mange her som gjør. Det argumentet der holder ikke etter fylte 5... Men greit, jeg gir meg...snakker til veggen her skjønner jeg. Modning er vel gjerne stikkordet... Ha en fin kveld. Mvh 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Forskjellen er vel at vi kommer med noe støttende å si...du kom bare med spark til en som lå nede..og unnskylder det med at det er det mange her som gjør. Det argumentet der holder ikke etter fylte 5... Men greit, jeg gir meg...snakker til veggen her skjønner jeg. Modning er vel gjerne stikkordet... Ha en fin kveld. Mvh hvorfor skal du blande deg i hva jeg sier til andre? det har da vel ikke du noe med? kan du ikke bare godta at jeg mener noe annet enn deg? kanskje best å gi seg ja.. 0 Siter
sweetness Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 hvorfor skal du blande deg i hva jeg sier til andre? det har da vel ikke du noe med? kan du ikke bare godta at jeg mener noe annet enn deg? kanskje best å gi seg ja.. Har da aldri sagt hva du skal eller ikke skal mene...Men hva du vil...Tenkte bare man kunne mene noe OG være hyggelig samtidig, that's all... 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Har da aldri sagt hva du skal eller ikke skal mene...Men hva du vil...Tenkte bare man kunne mene noe OG være hyggelig samtidig, that's all... du sa jo at det argumentet ikke holder.. tyder jo på at du ikke takler at jeg mener noe annet... Men samme kan det være.. 0 Siter
nick Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 kan takke deg selv om du skulle blitt gravid... Bra sagt. Hun sprer beina for den første og beste og dolingene trer støttende til? Lykke til og gratulerer???? Hadde det vært et mannfolk som hadde gjort noe lignende, så skulle du ha hørt på hylekor. 0 Siter
nick Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg ser fler her som er enig med meg enn med deg, så tenk litt over det som ble sagt om å sparke en som allerede ligger nede! Sparker en som allerede ligger nede???? Hun krangler med gubben, knuller det første som dukker opp, og det er synd på henne???? 0 Siter
nick Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hørt om empati??? Det er greit man kan si sin mening i dette forumet, men man kan vel fortsatt holde en moden og konstruktiv tone? Vi får håpe du aldri kommer i en situasjon der du trenger råd fra noen som viser seg å være like frekk som deg.. Det koster så lite å være hyggelig med andre. Lykke til. Empati har vi med den bedratte, ikke den som er utro. Du er helt på bærtur. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 det der hadde vært det siste jeg hadde gjort... Ja, det er det siste jeg hadde gjort også. Jeg hadde ikke en gang gått på fest etter et slikt brudd, og jeg liker ikke å drikke for mye. Jeg har aldri vært og kommer nok aldri til å være utro, uansett om jeg har hatt utro partnere selv eller vært i turbulente forhold. Men.... det gjør meg ikke blind for at ting kan arte seg forskjellig for andre. Etter et slikt brudd trådstarter forteller om så har de sikkert hatt en god stund meg elende i forholdet. Man drikker for mye og alle vet vi vel at det kan gi en "hevelse av følelser" Antar trådstarter kan ha vært proppfull av følelser som fortvilelse, sinne, mangel på nærhet og kjærlighet, og da er det nok situasjoner hvor slikt kan skje. Så om jeg ikke har gjort noe sånt selv så kan jeg "se" andres situasjoner alikavel. Og det er vel ennå slik at vi har alle våre svin på skogen, om ikke innen det ene emnet så kanskje innen et annet. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Empati har vi med den bedratte, ikke den som er utro. Du er helt på bærtur. Er det ikke en ganske grundig forskjell mellom empati og sympati? Empati gjør at man kan sette seg inn i en annens sted og forstå, mens sympati er, ja, sympati. Selv om en føler empati så bør vel ikke det menes at en mener vedkommende har handlet riktig, men skjønne hvorfor eller hvordan ting kunne skje? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sparker en som allerede ligger nede???? Hun krangler med gubben, knuller det første som dukker opp, og det er synd på henne???? Har katta krabbet oppunder presenningen igjen nå? 0 Siter
sweetness Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Er det ikke en ganske grundig forskjell mellom empati og sympati? Empati gjør at man kan sette seg inn i en annens sted og forstå, mens sympati er, ja, sympati. Selv om en føler empati så bør vel ikke det menes at en mener vedkommende har handlet riktig, men skjønne hvorfor eller hvordan ting kunne skje? Jeg har aldri snakket om empati, sympati i forhold til Dumdumdum's sak. Jeg snakket til meg_123 om empati da det ikke virket som hun skjønte hvordan Dumdumdum hadde det siden hun slengte med leppa der andre kom med råd, tanker og støtte. Og det syntes ikke jeg var særlig _sympatisk_ gjort og for N'te gang kan meg_123 selvfølgelig mene akkurat det hun vil, men jeg mener det er forskjell på konstruktiv kritikk/meningsytring og spark til noen som ligger nede.. Har alle skjønt alle nå? Ha en fin dag. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.