Gå til innhold

KRISE

Gjest Dumdumdumdum

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Pst - enkelte bare elsker å provosere.. :-)

mij,dhaaa, jeg provoserer vel ikke? :)

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• meg__123!

20

• candyqueen_83

10

• mariaflyfly

6

• sweetness

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

mij,dhaaa, jeg provoserer vel ikke? :)

Ikke meg, hvertfall :-)

candyqueen_83
Skrevet

Du forsvarer de stygge kommentarene, det vil jeg si er det samme som å hevde dem selv.

Eller skal du ikke stå for det heller?

Jeg synes ikke akkurat det var riktig gjort å dra å ha sex med en annen. Jeg ville kanskje ikke sagt "skylde deg sjøl", men ville ikke gitt noe sympati til vedkommende. Om jeg hadde fortalt denne historien om meg selv til venninner og de bare hadde svart at det går bra, du angrer, bare ta en angrepille også går det greit, DA hadde jeg begynt å lure for jeg hadde visst de snakket usant.

Jeg hadde forventa å få masse kritikk , for utroskap er ikke akseptert.

Skrevet

Ja, det er det siste jeg hadde gjort også. Jeg hadde ikke en gang gått på fest etter et slikt brudd, og jeg liker ikke å drikke for mye.

Jeg har aldri vært og kommer nok aldri til å være utro, uansett om jeg har hatt utro partnere selv eller vært i turbulente forhold.

Men....

det gjør meg ikke blind for at ting kan arte seg forskjellig for andre.

Etter et slikt brudd trådstarter forteller om så har de sikkert hatt en god stund meg elende i forholdet.

Man drikker for mye og alle vet vi vel at det kan gi en "hevelse av følelser"

Antar trådstarter kan ha vært proppfull av følelser som fortvilelse, sinne, mangel på nærhet og kjærlighet, og da er det nok situasjoner hvor slikt kan skje.

Så om jeg ikke har gjort noe sånt selv så kan jeg "se" andres situasjoner alikavel.

Og det er vel ennå slik at vi har alle våre svin på skogen, om ikke innen det ene emnet så kanskje innen et annet.

det er mulig det.. men nå er det dette temaet vi snakker om.. da må man få lov til å si sin mening om det.. tåler man ikke det så får man slutte å skrive slike innlegg.

Skrevet

Bra sagt. Hun sprer beina for den første og beste og dolingene trer støttende til?

Lykke til og gratulerer????

Hadde det vært et mannfolk som hadde gjort noe lignende, så skulle du ha hørt på hylekor.

ikke sant..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...