Gå til innhold

Skjult msn-program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går da jeg satt framfor min egen pc så jeg at jeg plutselig logget meg på msn, med min dol-msn. Jeg sendte en melding for å sjekke om det var på gubbens laptop, og det var det. Han var logget på med sin bruker, windows-msn var ikke logget på. Den er i tillegg deaktivert. Hva slags program kan jeg ha vært logget på? Jeg logget meg på windows-msn, og da kom en beskjed om at jeg ble frakoblet den ene pga at jeg logget på den andre.

Noen som har peiling? Jeg ønsker ikke å logge meg automatisk på, og særlig ikke på hans laptop.

Gjest MSN-Messenger
Skrevet

Windows-MSN er noe dritt! Jeg tipper at han kanskje startet Outlook og at idiotiske Windows-MSN da logget deg på automatisk. Råder deg til å avinstallere dritten og heller bruke vanlig MSN-Messenger.

Skrevet

Windows-MSN er noe dritt! Jeg tipper at han kanskje startet Outlook og at idiotiske Windows-MSN da logget deg på automatisk. Råder deg til å avinstallere dritten og heller bruke vanlig MSN-Messenger.

Nei, jeg tror ikke det var Windows msn, for han var logget på sin Live messenger, mens Windows msn var frakoblet. Da jeg logget på Windows-msn kom en beskjed om at jeg ble logget av den jeg ikke vet hvor er pga at Windows msn ble logget på.

Skrevet

Du skriver at du sendte en melding. Da så du vel hvilket program denne meldingen kom fram i?

Skrevet

Du skriver at du sendte en melding. Da så du vel hvilket program denne meldingen kom fram i?

Det så jeg ikke, men burde kanskje greid det? Skal sjekke litt opp i det her i kveld når det er ro i huset. Hvis jeg ikke ser programmet sånn uten videre, har du noen tips til hvordan jeg skal finne det ut? Det åpnet seg et chatterom i allefall, og Windows-msn var frakoblet. Windows live var logget på med en annen bruker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...