Gjest theoline Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Dette lurer jeg på! Jeg skifter mellom joggesko til daglig, og støvletter i forskjellige hælhøyder når jeg skal se litt mer representabel ut, men sistnevnte er ikke spesielt gode å gå i da.. Hva bruker dere på føttene? Håper på en åpenbaring innen skofronten her nå, jeg sliter virkelig med å finne sko.. 0 Siter
Gjest pelsn Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Støvletter med "pels" på.Over dongeribuksa da selfølgeli. Litt varmt å gå med de nå, men elsker sånne sko. 0 Siter
pekkaline Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Det beste synes jeg er joggeskoene. Bruker det til og fra jobb, helsesko er også gode. Men når jeg skal ut å handle så går jeg med vanlige sko med hæl, og jeg har støveletter og skoletter å veksle i. Ikke de beste å gå på nei, lite varme er det også. 0 Siter
Gjest NTNU-studenten Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Røde eller sorte joggeskoaktige sko, eller disse: http://www.planetejef.com/product.php?cPath=334_335&products_id=7110&PHPSESSID=ec1af19bd4219a9d04c33691d8562dd7 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 For det meste sneakers. 0 Siter
Piraye Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 til vanlig: http://www.clevercloggs.uk.com/pics/latest/14110105.jpg http://www.planet-sports.de/images/products/s_nike_tennis_classic_whitepinegreen1.jpg 3 meter snø: http://synonym.dk/mall/images/varer/337469.JPG ut på byn: spisse mørkebrune lave saker med hæl! 0 Siter
DarkPink Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Støvletter med "pels" på.Over dongeribuksa da selfølgeli. Litt varmt å gå med de nå, men elsker sånne sko. I følge gutta i Homsepatruljen er de bare sååå ut =p 0 Siter
Glimtipper Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 For det meste joggesko når det er bart, men nå er jeg så mye ute med barnet mitt at jeg har byttet til litt dyre vintersko som er vann- og vindtette. De er også behagelige å gå i. Jeg går aldri i støveletter med mindre jeg virkelig skal pynte meg og det er sjeldent. 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 om vinteren bruker jeg høye støvletter med "pels" over hele.. deilig å gå med når det er masse snø.. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Jeg bruker joggesko. Vinterskoa har datteren min stjålet 0 Siter
tula Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Bruker mest joggesko. I alle farger og varianter for å passe antrekket. Kan ikke fordra sko/støvletter med heler. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jeg bruker mye støvletter. Akkurat nå om dagen er det stort sett "ridestøvlettene" mine jeg bruker mest til daglig: http://www.lillevinkelsko.no/product_info.php?cPath=37_56&products_id=461 Når jeg skal pynte meg litt mer så har jeg enten på meg støvletter med høy hel, eller pumps. Bruker såklart også sneakers/joggesko en gang iblant også. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ut fra vær og klær varierer jeg mellom vanlige joggeskoliknende sko, vinterstøvler, gjerne flate, eller støvletter med høye hæler. Har planer om å kjøpe meg et par støvletter som både er skikkelig kule, varme og gode, med høye hæler og kjempegode å gå i. Jeg sliter bare med å finne dem... ;o) 0 Siter
meg__123! Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ut fra vær og klær varierer jeg mellom vanlige joggeskoliknende sko, vinterstøvler, gjerne flate, eller støvletter med høye hæler. Har planer om å kjøpe meg et par støvletter som både er skikkelig kule, varme og gode, med høye hæler og kjempegode å gå i. Jeg sliter bare med å finne dem... ;o) om man er på utkikk etter noe så finner man det aldri.. :/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Tja... På denne tiden av året går jeg i enten et par utslitte flate støvletter når det er plussgrader og tørt, eller et par tykke Sorel-sko når det er kuldegrader eller vått. På jobb har jeg to par sandaler jeg veksler mellom. Sommerstid går jeg i sandaler eller noen vanlige fritidssko, er ikke så glad i joggesko. Vår og høst har jeg også et par halvhøye goretex-sko som jeg er veldig glad i, de er fantastisk gode å gå i. Bruker dem også på turer og på fjellet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Samme her!! Kan liksom ikke gå rundt med joggesko-lignende sko hele tida heller... Høye hæler går jeg helst ikke i på jobb eller på shopping, så da ender jeg alltid opp med noen joggings-lignende greier :-( 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 I følge gutta i Homsepatruljen er de bare sååå ut =p Der slutter jeg meg til Homsepatruljen. Jeg kaller dem bare mammutføtter. 0 Siter
Mañana Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Skifter mellom ballerinasko, converse og støvletter. Joggesko er ikke min greie! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Før var jeg mer jålete og gikk med støvletter med hæl uansett vær og føre. Men nå går det mest i joggesko og varme, gode vintersko til dagligbruk. Støvletter når jeg skal være litt ekstra businesslike og presentabel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.