Gå til innhold

Hvilke sko bruker dere til daglig?

Anbefalte innlegg

Gjest theoline
Skrevet

Dette lurer jeg på!

Jeg skifter mellom joggesko til daglig, og støvletter i forskjellige hælhøyder når jeg skal se litt mer representabel ut, men sistnevnte er ikke spesielt gode å gå i da..

Hva bruker dere på føttene?

Håper på en åpenbaring innen skofronten her nå, jeg sliter virkelig med å finne sko..

Skrevet

Støvletter med "pels" på.Over dongeribuksa da selfølgeli.

Litt varmt å gå med de nå, men elsker sånne sko.

Skrevet

Det beste synes jeg er joggeskoene. Bruker det til og fra jobb, helsesko er også gode. Men når jeg skal ut å handle så går jeg med vanlige sko med hæl, og jeg har støveletter og skoletter å veksle i. Ikke de beste å gå på nei, lite varme er det også.

Skrevet

Støvletter med "pels" på.Over dongeribuksa da selfølgeli.

Litt varmt å gå med de nå, men elsker sånne sko.

I følge gutta i Homsepatruljen er de bare sååå ut =p

Skrevet

For det meste joggesko når det er bart, men nå er jeg så mye ute med barnet mitt at jeg har byttet til litt dyre vintersko som er vann- og vindtette. De er også behagelige å gå i.

Jeg går aldri i støveletter med mindre jeg virkelig skal pynte meg og det er sjeldent.

Skrevet

om vinteren bruker jeg høye støvletter med "pels" over hele.. deilig å gå med når det er masse snø..

Skrevet

Jeg bruker joggesko. Vinterskoa har datteren min stjålet :(

Skrevet

Bruker mest joggesko. I alle farger og varianter for å passe antrekket. Kan ikke fordra sko/støvletter med heler.

Skrevet

Ut fra vær og klær varierer jeg mellom vanlige joggeskoliknende sko, vinterstøvler, gjerne flate, eller støvletter med høye hæler.

Har planer om å kjøpe meg et par støvletter som både er skikkelig kule, varme og gode, med høye hæler og kjempegode å gå i. Jeg sliter bare med å finne dem... ;o)

Skrevet

Ut fra vær og klær varierer jeg mellom vanlige joggeskoliknende sko, vinterstøvler, gjerne flate, eller støvletter med høye hæler.

Har planer om å kjøpe meg et par støvletter som både er skikkelig kule, varme og gode, med høye hæler og kjempegode å gå i. Jeg sliter bare med å finne dem... ;o)

om man er på utkikk etter noe så finner man det aldri.. :/

Skrevet

Tja... På denne tiden av året går jeg i enten et par utslitte flate støvletter når det er plussgrader og tørt, eller et par tykke Sorel-sko når det er kuldegrader eller vått. På jobb har jeg to par sandaler jeg veksler mellom. Sommerstid går jeg i sandaler eller noen vanlige fritidssko, er ikke så glad i joggesko. Vår og høst har jeg også et par halvhøye goretex-sko som jeg er veldig glad i, de er fantastisk gode å gå i. Bruker dem også på turer og på fjellet.

Skrevet

Samme her!! Kan liksom ikke gå rundt med joggesko-lignende sko hele tida heller...

Høye hæler går jeg helst ikke i på jobb eller på shopping, så da ender jeg alltid opp med noen joggings-lignende greier :-(

Skrevet

I følge gutta i Homsepatruljen er de bare sååå ut =p

Der slutter jeg meg til Homsepatruljen. Jeg kaller dem bare mammutføtter.

Skrevet

Skifter mellom ballerinasko, converse og støvletter.

Joggesko er ikke min greie!

Skrevet

Før var jeg mer jålete og gikk med støvletter med hæl uansett vær og føre.

Men nå går det mest i joggesko og varme, gode vintersko til dagligbruk. Støvletter når jeg skal være litt ekstra businesslike og presentabel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...