Lurveline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har to par støvletter som jeg bytter mellom. På jobb bruker jeg sandaler med støtdemping. 0 Siter
Ulrikke Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 På denne årstiden, når det enda ikke er snø, så bor jeg i goretex-skoene mine! Hehe... 0 Siter
org Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Enten Gore-Texsko som likner på joggesko, eller vanlige joggesko. 0 Siter
Speak Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ecco flate, myke gode sko. Vel - føles mest ut som tøfler. Skinn. 0 Siter
Gjest ruskevær Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Nå om høsten/vinteren bruker jeg bare støvletter eller slagstøvler ute, ikke sko. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 På jobb trenger jeg ikke tenke på antrekk heldigvis, siden vi har komfortable "uniformer", og dessuten er jeg sykmeldt.. :-) Hjemme bruker jeg Scholl sandaler, er alldeles avhengig av dem. Ute blir det enten støvletter, lave Ecco-sko eller Gore tex i kulda. Også bruker jeg brodder på isen!!!! *hehe* Må få lov å forsvare meg med at jeg er gravid og framtung, og om det skal trilles barnevogn i en bratt bakke er man hjelpeløs uten feste under beina. Særlig snæksy er det ikke, men ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 På jobb trenger jeg ikke tenke på antrekk heldigvis, siden vi har komfortable "uniformer", og dessuten er jeg sykmeldt.. :-) Hjemme bruker jeg Scholl sandaler, er alldeles avhengig av dem. Ute blir det enten støvletter, lave Ecco-sko eller Gore tex i kulda. Også bruker jeg brodder på isen!!!! *hehe* Må få lov å forsvare meg med at jeg er gravid og framtung, og om det skal trilles barnevogn i en bratt bakke er man hjelpeløs uten feste under beina. Særlig snæksy er det ikke, men ;-) Jeg kjøpte meg brodder en vinter det var speilglatt is med vann over, og jeg trengte å gå mye ute på den tiden. Venninna mi holdt på å flire seg i hjel av meg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg bruker stort sett støvletter eller boots på hverdager. Hvis jeg skal være pen bruker jeg enten støvletter fortsatt eller små, fikse sko med hæl. Det går da enda ann intill videre, vurdering av skotøy blir først noe herk når det er svineglatt ute, synes jeg..:-I Joggesko og lignende bruker jeg svært, svært sjelden. Jeg kler det ikke, er liksom ikke typen. :-) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg bruker stort sett støvletter eller boots på hverdager. Hvis jeg skal være pen bruker jeg enten støvletter fortsatt eller små, fikse sko med hæl. Det går da enda ann intill videre, vurdering av skotøy blir først noe herk når det er svineglatt ute, synes jeg..:-I Joggesko og lignende bruker jeg svært, svært sjelden. Jeg kler det ikke, er liksom ikke typen. :-) jeg bruker fortsatt vanlige sko. Hvordan skal jeg forklare. Ikke vanlige joggesko, men rundt i den kategorien der. Her jeg bor så har jeg enda ikke opplevd vinteren på denne høsten/vinteren. gleder meg til det blir snø! 0 Siter
EllaJo Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 går stort sett i noen lave joggesko-lignende sko. Ikke særlig lure på glatta og snø, men utrolig lettvindt å smette på seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.