Gå til innhold

Hvilke sko bruker dere til daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to par støvletter som jeg bytter mellom. På jobb bruker jeg sandaler med støtdemping.

Skrevet

På denne årstiden, når det enda ikke er snø, så bor jeg i goretex-skoene mine! Hehe...

Skrevet

Enten Gore-Texsko som likner på joggesko, eller vanlige joggesko.

Skrevet

Ecco flate, myke gode sko. Vel - føles mest ut som tøfler.

Skinn.

Gjest ruskevær
Skrevet

Nå om høsten/vinteren bruker jeg bare støvletter eller slagstøvler ute, ikke sko.

Skrevet

På jobb trenger jeg ikke tenke på antrekk heldigvis, siden vi har komfortable "uniformer", og dessuten er jeg sykmeldt.. :-)

Hjemme bruker jeg Scholl sandaler, er alldeles avhengig av dem.

Ute blir det enten støvletter, lave Ecco-sko eller Gore tex i kulda.

Også bruker jeg brodder på isen!!!! *hehe* Må få lov å forsvare meg med at jeg er gravid og framtung, og om det skal trilles barnevogn i en bratt bakke er man hjelpeløs uten feste under beina. Særlig snæksy er det ikke, men ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

På jobb trenger jeg ikke tenke på antrekk heldigvis, siden vi har komfortable "uniformer", og dessuten er jeg sykmeldt.. :-)

Hjemme bruker jeg Scholl sandaler, er alldeles avhengig av dem.

Ute blir det enten støvletter, lave Ecco-sko eller Gore tex i kulda.

Også bruker jeg brodder på isen!!!! *hehe* Må få lov å forsvare meg med at jeg er gravid og framtung, og om det skal trilles barnevogn i en bratt bakke er man hjelpeløs uten feste under beina. Særlig snæksy er det ikke, men ;-)

Jeg kjøpte meg brodder en vinter det var speilglatt is med vann over, og jeg trengte å gå mye ute på den tiden. Venninna mi holdt på å flire seg i hjel av meg. :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg bruker stort sett støvletter eller boots på hverdager. Hvis jeg skal være pen bruker jeg enten støvletter fortsatt eller små, fikse sko med hæl. Det går da enda ann intill videre, vurdering av skotøy blir først noe herk når det er svineglatt ute, synes jeg..:-I

Joggesko og lignende bruker jeg svært, svært sjelden. Jeg kler det ikke, er liksom ikke typen.

:-)

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg bruker stort sett støvletter eller boots på hverdager. Hvis jeg skal være pen bruker jeg enten støvletter fortsatt eller små, fikse sko med hæl. Det går da enda ann intill videre, vurdering av skotøy blir først noe herk når det er svineglatt ute, synes jeg..:-I

Joggesko og lignende bruker jeg svært, svært sjelden. Jeg kler det ikke, er liksom ikke typen.

:-)

jeg bruker fortsatt vanlige sko. Hvordan skal jeg forklare. Ikke vanlige joggesko, men rundt i den kategorien der. Her jeg bor så har jeg enda ikke opplevd vinteren på denne høsten/vinteren. gleder meg til det blir snø!

Skrevet

går stort sett i noen lave joggesko-lignende sko. Ikke særlig lure på glatta og snø, men utrolig lettvindt å smette på seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...