Gå til innhold

Hvordan redde seg inn om man sender en SMS t il helt feil person?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Spurte om noe intimt til en person på sms, og på en eller annen måte har jeg klart å sende det til min gamle tante. Er så flau nå at jeg ikke aner hva jeg skal gjøre.

Hvordan skal jeg overleve dette? og ikke minst overleve familiemiddagen om en uke?.

Skrevet

hehe.. da hadde jeg nok vært litt flau ja.. :) du får si at ei venninne lånte mobilen din eller noe.. :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får bare sende henne en ny sms hvor du skriver at den forrige meldingen ikke var ment til henne.

Det virkelig pinlige vil tross alt være om tanten din ikke forstår at du sendte meldingen feil, og drar deg til side etter middagen neste uke og kysser deg hett og intenst.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ups.

Denne var kinkig.

Hvordan forhold har du til din tante da? Er det ei du bare kan snakke med å si at du gjorde en feil da du skulle sende melding til kjæresten din?

Eller sende melding til- med beklagelse på forrige melding- som var ment din kjæreste?

Skrevet

Hehe, huffda... Hva skrev du?

Du kan jo forsøke med en "jeg har funnet igjen telefonen etter at den har vært i uriktige hender, og ser at du desverre er en uheldig mottaker av sms. Beklager på det sterkeste."

Gjest Aviaana
Skrevet

Ups.

Denne var kinkig.

Hvordan forhold har du til din tante da? Er det ei du bare kan snakke med å si at du gjorde en feil da du skulle sende melding til kjæresten din?

Eller sende melding til- med beklagelse på forrige melding- som var ment din kjæreste?

Har sendt sms og skrevet at den var sendt feil. Har ikke fått noe svar tilbake.

Har ikke noe spesielt forhold til tante, verken negativt eller positivt. Vet ikke helt hvor jeg har henne, og har aldri skjønt det heller.

Skrevet

Du kan jo forsøke med en "jeg har funnet igjen telefonen etter at den har vært i uriktige hender, og ser at du desverre er en uheldig mottaker av sms. Beklager på det sterkeste."

Hihi, den var passe formell til en gammel tante ;-)

Skrevet

Her er noen alternativer:

- Late som ingenting. Kanskje gamle tante ikke bruker SMS-funksjonen i det hele tatt?

- Si at telefonen din ble stjålet og noen har sendt obscøne meldinger til alle på adresselista di

- Foreslå for tante at hun pusser brillene bedre mens du sjekker at hun leste riktig. Så sletter du meldingen og forteller henne hva det _egentlig_ stod.

- Si at det var en venninne som feilsendte meldingen da hun lånte telefonen din.

- Skyld på ordlista - den velger feil ord stadig vekk!

*hjelpsom*

Gjest sjøstjerna
Skrevet

,-)

Man lærer mange lure ting her på DOL

;-)

Gjest Aviaana
Skrevet

he he:) Kunne tatt den varianten men da kunne jeg ikke først skrevet at jeg hadde sendt den feil.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har sendt sms og skrevet at den var sendt feil. Har ikke fått noe svar tilbake.

Har ikke noe spesielt forhold til tante, verken negativt eller positivt. Vet ikke helt hvor jeg har henne, og har aldri skjønt det heller.

OK, men da har jo du forsøkt å rette på "skaden".

Hun er kanskej flau hun også? Men som sagt- du har forsøkt ordne opp. Ta nå bare tiden til hjelp.

Skrevet

he he:) Kunne tatt den varianten men da kunne jeg ikke først skrevet at jeg hadde sendt den feil.

Fortell nå tante Åsemor hva du har skrevet da! *flirer*

Gjest Aviaana
Skrevet

- Late som ingenting. Kanskje gamle tante ikke bruker SMS-funksjonen i det hele tatt?

- Si at telefonen din ble stjålet og noen har sendt obscøne meldinger til alle på adresselista di

- Foreslå for tante at hun pusser brillene bedre mens du sjekker at hun leste riktig. Så sletter du meldingen og forteller henne hva det _egentlig_ stod.

- Si at det var en venninne som feilsendte meldingen da hun lånte telefonen din.

*hjelpsom*

ordliste ja. Den var jo ikke dum. Mye festlig man får opp når man bruker den kreativt:).

Gjest sjøstjerna
Skrevet

*hjelpsom*

Utrolig så mange fantastiske forklaringer man kan gi!

;-)

Skrevet

Utrolig så mange fantastiske forklaringer man kan gi!

;-)

Kun fantasien setter grenser ;o)

Skrevet

Hehehe, føler med deg. Jeg er alltid livredd for å sende SMS'er feil!

Skrevet

ordliste ja. Den var jo ikke dum. Mye festlig man får opp når man bruker den kreativt:).

Jepp, f.eks får jeg opp "utro" når jeg forsøker å skrive "turn" så her gjelder det å holde tunga rett i munnen ;o)

Har flere ganger vært i ferd med å sende "er på utro med gutta" som gir en helt annen mening enn at jeg har tatt mine sønner på turninga.

Gjest Aviaana
Skrevet

jeg leste i et blad om pinlige tabber folk hadde gjort.

en jente fortalte at hun skulle på trening med en venninne men gadd ikke likevel. Så hun skrev til venninna si at hun var syk og ikke kunne bli med.. Så skriver hun til det hun tror er en annen venninnne at : Jeg skulle trene med Anne i kveld men gidder ikke likevel- Skal vi finne på noe i kveld?. Problemet var at hun sendte den beskjeden til den første venninna si. Hun ble dritsur og sluttet å prate med henne etter det.

så det er vel kanskje verre?.

Gjest Aviaana
Skrevet

Jepp, f.eks får jeg opp "utro" når jeg forsøker å skrive "turn" så her gjelder det å holde tunga rett i munnen ;o)

Har flere ganger vært i ferd med å sende "er på utro med gutta" som gir en helt annen mening enn at jeg har tatt mine sønner på turninga.

Hørte om en gutt som sendte intime meldinger til kjæresten en kveld. En av sms'ene skulle være " åå huden din føles som silke, skulle ønske du var her nå så jeg kunne ta på det. Problemet er at ordet silke blir Silje på sms-språket. Han fikk problemer med å ro seg ut av den :):

Gjest Aviaana
Skrevet

godt det ikke er en funksjon der som heter " svar alle" og jeg hadde trykket på den. Da snakker vi om å ta et sosialt selvmord ;).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...