Mañana Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 jeg leste i et blad om pinlige tabber folk hadde gjort. en jente fortalte at hun skulle på trening med en venninne men gadd ikke likevel. Så hun skrev til venninna si at hun var syk og ikke kunne bli med.. Så skriver hun til det hun tror er en annen venninnne at : Jeg skulle trene med Anne i kveld men gidder ikke likevel- Skal vi finne på noe i kveld?. Problemet var at hun sendte den beskjeden til den første venninna si. Hun ble dritsur og sluttet å prate med henne etter det. så det er vel kanskje verre?. Ja, det var vel hakket verre...tror jeg? Spørs hvor intim meldingen din var da:D Men jeg bare venter på at jeg en dag skal sende en feil melding til feil person. Jeg bruker omtrent ikke telefonboka, husker alle numrene i hodet og taster de inn for hver melding jeg sender. Det er en automatikk i dette jeg ikke klarer å forandre på, uansett hvor mye jeg vil. DET er risikabelt, det! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hørte om en gutt som sendte intime meldinger til kjæresten en kveld. En av sms'ene skulle være " åå huden din føles som silke, skulle ønske du var her nå så jeg kunne ta på det. Problemet er at ordet silke blir Silje på sms-språket. Han fikk problemer med å ro seg ut av den : Uffda, stakkars gutt da! ;o) 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Ja, det var vel hakket verre...tror jeg? Spørs hvor intim meldingen din var da:D Men jeg bare venter på at jeg en dag skal sende en feil melding til feil person. Jeg bruker omtrent ikke telefonboka, husker alle numrene i hodet og taster de inn for hver melding jeg sender. Det er en automatikk i dette jeg ikke klarer å forandre på, uansett hvor mye jeg vil. DET er risikabelt, det! Det skulle vært en mulighet til å ta tilbake en melding som var sent feil. Så kan man håpe på at at mottakeren ikke har rukket å lese den. folk hadde sikker betalt en del for å ta tilbake en melding som kunne fått store konsekvenser dersom den ble sendt til feil person. 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Uffda, stakkars gutt da! ;o) Silje er jo et ganske vanlig navn fra 70-tallet og oppover. Så sannsynligheten for at kjæresten kjente noen som Silje er jo stor . 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 3. desember 2006 Skrevet 3. desember 2006 Hørte om en gutt som sendte intime meldinger til kjæresten en kveld. En av sms'ene skulle være " åå huden din føles som silke, skulle ønske du var her nå så jeg kunne ta på det. Problemet er at ordet silke blir Silje på sms-språket. Han fikk problemer med å ro seg ut av den : *lol*! 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Si at noen lånte tlf din, og sendte til feil person på kontaktlisten. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 *lol*.... Jaja, men jeg antar at din gamle tante tar dette svært bra:-) 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du får bare sende henne en ny sms hvor du skriver at den forrige meldingen ikke var ment til henne. Det virkelig pinlige vil tross alt være om tanten din ikke forstår at du sendte meldingen feil, og drar deg til side etter middagen neste uke og kysser deg hett og intenst. He he :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 du lånte bort mobilen din! Enkelt og greit! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.