Gå til innhold

Hellas i mai?

Anbefalte innlegg

Gjest hellashellas
Skrevet

Hei,

skal til Hellas med kjæresten. Vil mai være bra, eller for kaldt? Tenkte badeferie på Naxos eller noe.

Takk :)

Skrevet

Dere kan nok være heldige med temperaturen i mai, men vannet er nok uansett temmelig kaldt.

Vi var på Santorini i mai et år, og vi frøs!

Skrevet

Naxos er kjempefint!

Mai har jeg ingen erfaring med, men vil tro at vannet ikke er spesielt varmt enda.

Hva med månedsskiftet august/september?

Gjest girl with no name
Skrevet

Vi var på Kreta siste uka i april, det var grei temperatur i lufta, men vannet var kaldt. Men vi badet i sjøen også vi da.

Så jeg ville tro mai var greit for sjøtemperaturens skyld også.

Men slike gjennomsnittstemperaturer kan du finne i alle kataloger fra Saga og de andre.

Skrevet

Jeg har ikke vært på Naxos, men enkelte andre greske øyer. Har aldri reist i mai, men i første halvdel av juni mange ganger. Og da har det vært ålreit badetemperatur. Fortsatt billig før skoleferien starter også! :)

Det kan være lokale variasjoner når det gjelder badetemperatur, bl.a. om stranden ligger litt beskyttet til, i le av en bukt fx.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...