Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hei, eg har gått med tannverk over lengre tid no, fekk time hos tannlegen klokka halv tolv. Korleis kan eg dempe tannverken fram til eg skal til tannlegen?? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ta ibux og paracet i kombinasjon - dette gjør at effekten blir 1+1=3. Ikke 1+1=2 ) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Ta ibux og paracet i kombinasjon - dette gjør at effekten blir 1+1=3. Ikke 1+1=2 ) Tusen takk, skal prøve det :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk, skal prøve det :-) Dette tipset får man gjerne på føde/barselavdelingen, så det bør virke ganske bra ;o) Lykke til kl halv 12, da. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Dette tipset får man gjerne på føde/barselavdelingen, så det bør virke ganske bra ;o) Lykke til kl halv 12, da. Takk takk :-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Legg en fluortablett på vondtanna. Har ikkje fluor tablettar i huset :-( 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har nettopp vært hos legen og fått appocelin, jeg har betennelse i en tann og halve ansiktet er hovent... Har brukt Ibux i helga pluss noen Pinex Forte. Tannverk er en grusom smerte! Gåper du får litt lindring med de rådene du har fått! Lykke til hos tannlegen! 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Har nettopp vært hos legen og fått appocelin, jeg har betennelse i en tann og halve ansiktet er hovent... Har brukt Ibux i helga pluss noen Pinex Forte. Tannverk er en grusom smerte! Gåper du får litt lindring med de rådene du har fått! Lykke til hos tannlegen! Tusen takk :-) Håpar eg blir bra og kan gå på jobb etter eg har vore hos tannlegen :-) Veit du kva det kostar om eg må til med ei rotfylling? 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk :-) Håpar eg blir bra og kan gå på jobb etter eg har vore hos tannlegen :-) Veit du kva det kostar om eg må til med ei rotfylling? Jeg betalte 3700,- (tror jeg det var, over 3000 i alle fall) da jeg rotfylte for 2 år siden. Jeksel helt bakerst i munnen, måtte ha to tannlegebesøk, men det er visst vanlig. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Jeg betalte 3700,- (tror jeg det var, over 3000 i alle fall) da jeg rotfylte for 2 år siden. Jeksel helt bakerst i munnen, måtte ha to tannlegebesøk, men det er visst vanlig. æh, er det så dyrt?? :-( 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk :-) Håpar eg blir bra og kan gå på jobb etter eg har vore hos tannlegen :-) Veit du kva det kostar om eg må til med ei rotfylling? Det varierer veldig ettersom jeg har forstått. Tror jeg har betalt rundt to tusen, men en venninne av meg betalte fire tusen...! Fortell hvordan det gikk! Og hvor mye du måtte ut med. 0 Siter
Lurveline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Tusen takk :-) Håpar eg blir bra og kan gå på jobb etter eg har vore hos tannlegen :-) Veit du kva det kostar om eg må til med ei rotfylling? Kommer an på hvor mange kanaler røttene har, men sånn ca. 3000-5000,- blir det nok. De vet å ta seg betalt;o) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Det varierer veldig ettersom jeg har forstått. Tror jeg har betalt rundt to tusen, men en venninne av meg betalte fire tusen...! Fortell hvordan det gikk! Og hvor mye du måtte ut med. Oki, har time halv tolv, så eg er spent på om eg har vondt etterpå :-) 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Oki, har time halv tolv, så eg er spent på om eg har vondt etterpå :-) Du blir jo bedøvd, men få med deg noen Ibux, så du har liggende i tilfelle, men husker ikke at jeg hadde særlig vondt etterpå.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Oki, har time halv tolv, så eg er spent på om eg har vondt etterpå :-) Jeg hadde ikke særlig smerter etter rotfyllingen - men før jeg kom inn var jeg halvdød. ) Rota og nervene i tanna drepes jo under rotfyllingen så du skal ikke ha nevneverdige smerter etterpå. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Du blir jo bedøvd, men få med deg noen Ibux, så du har liggende i tilfelle, men husker ikke at jeg hadde særlig vondt etterpå.... Flott, tusen takk :-) 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde ikke særlig smerter etter rotfyllingen - men før jeg kom inn var jeg halvdød. ) Rota og nervene i tanna drepes jo under rotfyllingen så du skal ikke ha nevneverdige smerter etterpå. Flott :-) Går kanskje an å få sova om natta igjen no då. 0 Siter
Goldy79 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde ikke særlig smerter etter rotfyllingen - men før jeg kom inn var jeg halvdød. ) Rota og nervene i tanna drepes jo under rotfyllingen så du skal ikke ha nevneverdige smerter etterpå. Eg fekk meg ein penicillin kur og skal visst komme tilbake neste veka :-) Har og fått utskrive smertestillande :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.