Gjest sinalina Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Er dette normalt gjennom et langt samliv, selv om du har det greit? Feks du tenker på en annen potensiell partner, men gjør aldri noe med det, blir bare med tanken. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det ligger vel i menneskets natur å tenke "hva hvis jeg hadde..". Ser ikke noe unormalt eller uakseptabelt i det. Men dersom slike tanker går på bekostning av det forholdet man allerede er i, begynner det å bli for mye. 0 Siter
Speak Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jepp. Tenker på andre innimellom. Men om man tenker litt grundigere finner man oftes ganske fort ut at de andre har mange feil og mangler. Men litt dagdrømming er bare godt:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg tenker innimellom på eksen! Men er glad det ikke ble oss da. 0 Siter
Gjest amparro.... Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det ligger vel i menneskets natur å tenke "hva hvis jeg hadde..". Ser ikke noe unormalt eller uakseptabelt i det. Men dersom slike tanker går på bekostning av det forholdet man allerede er i, begynner det å bli for mye. Det er vel helt normalt..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.