Gå til innhold

Hender det at du fantaserer om andre selv om du er i et forhold?

Anbefalte innlegg

Gjest sinalina
Skrevet

Er dette normalt gjennom et langt samliv, selv om du har det greit? Feks du tenker på en annen potensiell partner, men gjør aldri noe med det, blir bare med tanken.

Skrevet

Det ligger vel i menneskets natur å tenke "hva hvis jeg hadde..". Ser ikke noe unormalt eller uakseptabelt i det.

Men dersom slike tanker går på bekostning av det forholdet man allerede er i, begynner det å bli for mye.

Skrevet

Jepp. Tenker på andre innimellom. Men om man tenker litt grundigere finner man oftes ganske fort ut at de andre har mange feil og mangler.

Men litt dagdrømming er bare godt:-)

Skrevet

Jeg tenker innimellom på eksen! Men er glad det ikke ble oss da.

Gjest amparro....
Skrevet

Det ligger vel i menneskets natur å tenke "hva hvis jeg hadde..". Ser ikke noe unormalt eller uakseptabelt i det.

Men dersom slike tanker går på bekostning av det forholdet man allerede er i, begynner det å bli for mye.

Det er vel helt normalt.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...