Dory Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 (Tar meg den frihet og poster det her, da det som regel er lite trafikk på forum for gyn.) Da Trionetta går ut, måtte jeg bytte -pille merke. Trionetta er omtrent den eneste p-pillen jeg ikke har vært plaget av mellomblødninger med, så jeg ble lei meg da den gikk ut... Ble anbefalt microgynon, da den skal være lik trionetta, bare med samme dose hver dag. er det andre som har vært plaget med litt blødninger den flrste tiden på denne? Har bare tatt ett brett, men har hatt mensen i snart 2 uker nå.... *lei* Er dette vanlig også på microgyn.? Håpent jeg skulle slippe det, siden den skulle være lik Tronetta;) Håper det snart ordner seg..) Mvh, 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er sikkert pilleskiftet som gjør det. Det er helt vanlig med blødningsforstyrrelser de 3 første mnd på pillen og jeg antar det gjelder også ved bytte av merke. 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 jeg har nettopp gått fra yasmin til microgynon for ca 1 mnd siden.. blødde smått i 3 uker.... og nå er det på'n igjen... legen sier at dette går seg til etter ca 1-2 mnd... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har holdt på med den i fem uker nå - og har hatt småblødninger de to siste... Enten må det slutte nå, eller så må jeg finne en annen løsning - for det er UTROLIG irriterende! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 tror det kan være overgangsfasen. har brukt mikrogynon i snart ett år nå og aldri vært plaget med noe som helst.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.