Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Må bare skrive inn her på dol å fortelle hva jeg har gjort hittil idag! Jeg har tatt en oppvask, 2 vaskemaskinen er igang, lagd noen julegaver, ordnet litt småting. Må snart ut og fikse litt også. Har også lest litt til eksamenen jeg har på onsdag. Må sette meg ned å pugge bøker idag og i morgen! Snart er jeg også frisk, virker sånn. Det går framover nå, endelig:-)! Noen andre som også har stått på like mye? 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er en deilig følelse! Har ikke gjort så mye selv, har betennelse i en tann... Du får ta en velfortjent hvil nå da...! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Deilig å få ting unnagjort. Flink har du vært:) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er en deilig følelse! Har ikke gjort så mye selv, har betennelse i en tann... Du får ta en velfortjent hvil nå da...! håper din betennelse går over. Det er ikke godt å ha vondt i en tann. Jeg får vel ta en velfortjent pause etter eksamenen på onsdag, gleder meg å bli ferdig med enda en eksamen. Det er godt å endelig fått skikk på leiligheten. Nå må vel jeg ut og ordne litt! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så flink du har vært!!! Jeg har ikke vært så flink. Jeg har kjørt jentene til barnehage og skole. Handlet brød. Hengt opp 1 vaskemaskin og satt på en ny. LAget frokost til lillebror og meg. Dolet... Underholdt lillebror som er litt syk. Skiftet en gedigen bæsjebleie som hadde sneket seg langt ut fra bleia... Underholdt lillebror enda mer. Laget lunsj til lillebror og meg. Lagt lillebror og så snakket med svigermor. Og nå ser jeg på TV... Så nei, jeg har ikke vært så veldig flink. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så flink du har vært!!! Jeg har ikke vært så flink. Jeg har kjørt jentene til barnehage og skole. Handlet brød. Hengt opp 1 vaskemaskin og satt på en ny. LAget frokost til lillebror og meg. Dolet... Underholdt lillebror som er litt syk. Skiftet en gedigen bæsjebleie som hadde sneket seg langt ut fra bleia... Underholdt lillebror enda mer. Laget lunsj til lillebror og meg. Lagt lillebror og så snakket med svigermor. Og nå ser jeg på TV... Så nei, jeg har ikke vært så veldig flink. Synes du har vært like flink jeg da:-)! Men nå må vel jeg komme meg ut og ordne det jeg skal, først må jeg henge opp fra 2 vaskemaskinen jeg har tatt idag. Men elsker å dole, så jeg kommer tilbake og forteller om jeg fortsetter å være like flink idag;), har mye å gjøre! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du har vært flink! Jeg har ikke gjort så mye i dag, er ikke hjemme, men på besøk hos noen. Hun er på jobb, så jeg har hengt opp klærene hun hadde vasket. Tatt av senga jeg har brukt, og sett på vaskemaskina med sengeklærene i. Nå skal jeg snart se over kofferten min, at jeg har fått oppi det jeg skal ha med på tur. Og rydde sammen alt det jeg skal ha liggendes i bilen. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du har vært flink! Jeg har ikke gjort så mye i dag, er ikke hjemme, men på besøk hos noen. Hun er på jobb, så jeg har hengt opp klærene hun hadde vasket. Tatt av senga jeg har brukt, og sett på vaskemaskina med sengeklærene i. Nå skal jeg snart se over kofferten min, at jeg har fått oppi det jeg skal ha med på tur. Og rydde sammen alt det jeg skal ha liggendes i bilen. koslig at du skriver til meg Shira12, du skriver alltid til meg, koslig:-)! Koslig å være på besøk da. Håper dere koser dere når hun kommer hjem fra jobb. Nå har jeg hengt opp det siste jeg har vaska, så nå er det ikke plass til å vaske mer. Men nå tenkte jeg meg en tur ut, må få ordnet alt idag! Senere må jeg virkelig pugge pensumet mitt. Ha det fortsatt koslig på besøk! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 koslig at du skriver til meg Shira12, du skriver alltid til meg, koslig:-)! Koslig å være på besøk da. Håper dere koser dere når hun kommer hjem fra jobb. Nå har jeg hengt opp det siste jeg har vaska, så nå er det ikke plass til å vaske mer. Men nå tenkte jeg meg en tur ut, må få ordnet alt idag! Senere må jeg virkelig pugge pensumet mitt. Ha det fortsatt koslig på besøk! Takk ) Jeg skriver vet du. Er det noe jeg vet alt om, så er det og være syk før jul. I år har jeg lovet meg selv og ikke slite meg ut, og så langt ser det bra ut. Har fått gjort masse, men kost meg underveis. Det aller viktigste er og ikke sette for høye krav. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, vi var flinke i helga med masse klesvask og rydding og gulvvask. Satte opp juletre med lys ute og hengte opp litt stæsj inne. Ble så koselig at. Og forresten - det var samboer som sto for det meste av dette :-) *strekke seg på sofaen* 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Takk ) Jeg skriver vet du. Er det noe jeg vet alt om, så er det og være syk før jul. I år har jeg lovet meg selv og ikke slite meg ut, og så langt ser det bra ut. Har fått gjort masse, men kost meg underveis. Det aller viktigste er og ikke sette for høye krav. Det skal jeg følge Shira12 og ikke sette for høye krav. Jeg er vel ei som gjør det, og det til gangs også:-(! Jeg gleder meg til å bli frisk nå. Hele november bare forsvant for meg siden jeg var syk hele den måneden, så jeg har vanvittig mye å gjøre. Men må prøve å slappe av innimellom også! Har nettopp kommet hjem, så da fikk jeg ordna det jeg skulle! Nå tenkte jeg å lage ferdig de julegavene jeg er igang med! Så blir de ferdige hvertfall, så får jeg snart begynne på å brenne mandler en annen dag, tenkte å gi det i julegave til noen:-)! Orker ikke ut å farte så mye i butikker iår siden jeg er syk, så koser meg hjemme iår å lager julegaver! Det er det kosligste også å få:-! Kommer innom å forteller senere hva jeg har gjort, må også lese litt videre idag! Ha en fortsatt god dag du:-)! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, vi var flinke i helga med masse klesvask og rydding og gulvvask. Satte opp juletre med lys ute og hengte opp litt stæsj inne. Ble så koselig at. Og forresten - det var samboer som sto for det meste av dette :-) *strekke seg på sofaen* Så flink du var i helga da! Så bra det var samboeren din sin ide å pynte da;), nå ble jeg glad, at det finnes menn som liker å gjøre det koslig. Jeg kjenner ikke mange av de! Mest blir det oss kvinner som maser på de! Jeg var ute med venner på lørdagen. Sikkelig koslig å ha en by tur med venninner innimellom. Spesielt i denne førjulstiden. Igår lagde jeg julegaver! Nå skal jeg fortsette med de julegavene før jeg leser til eksamenen jeg har på onsdag, gruer meg. Men håper det går bra! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Så flink du var i helga da! Så bra det var samboeren din sin ide å pynte da;), nå ble jeg glad, at det finnes menn som liker å gjøre det koslig. Jeg kjenner ikke mange av de! Mest blir det oss kvinner som maser på de! Jeg var ute med venner på lørdagen. Sikkelig koslig å ha en by tur med venninner innimellom. Spesielt i denne førjulstiden. Igår lagde jeg julegaver! Nå skal jeg fortsette med de julegavene før jeg leser til eksamenen jeg har på onsdag, gruer meg. Men håper det går bra! Nåja, det var vel ikke så mye hans idé med pynting. Juletreet er en tradisjon, men ellers er jeg god på å diktere fra sofaen ;-) 0 Siter
Gimmick Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det har du!!! :)Det har jeg og.. minsten er syk så jeg har vaska alle vinduene innvendig og utvendig, vaska karmer, litt lister, støvsugd, vaska en maskin klær bretta klær og tørka litt støv.. deilig å få unna litt:) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det skal jeg følge Shira12 og ikke sette for høye krav. Jeg er vel ei som gjør det, og det til gangs også:-(! Jeg gleder meg til å bli frisk nå. Hele november bare forsvant for meg siden jeg var syk hele den måneden, så jeg har vanvittig mye å gjøre. Men må prøve å slappe av innimellom også! Har nettopp kommet hjem, så da fikk jeg ordna det jeg skulle! Nå tenkte jeg å lage ferdig de julegavene jeg er igang med! Så blir de ferdige hvertfall, så får jeg snart begynne på å brenne mandler en annen dag, tenkte å gi det i julegave til noen:-)! Orker ikke ut å farte så mye i butikker iår siden jeg er syk, så koser meg hjemme iår å lager julegaver! Det er det kosligste også å få:-! Kommer innom å forteller senere hva jeg har gjort, må også lese litt videre idag! Ha en fortsatt god dag du:-)! Jeg har vært fæl til og sette høye krav. Til slutt fant jeg ut at det bare gikk ut over meg selv. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det har du!!! :)Det har jeg og.. minsten er syk så jeg har vaska alle vinduene innvendig og utvendig, vaska karmer, litt lister, støvsugd, vaska en maskin klær bretta klær og tørka litt støv.. deilig å få unna litt:) så fint at også andre har vært flinke:-)! Du har gjort mye. Ja det er godt å få unna ting. Min leilighet har stått på hue en måned nå, på tide å bli frisk og få gjort litt. Nå har jeg satt igang med eksamens lesinga! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har vært fæl til og sette høye krav. Til slutt fant jeg ut at det bare gikk ut over meg selv. Jeg må også prøve å senke mine krav, så går det kanskje bedre med meg etterhvert også! Nå må jeg bare få kommet igang med eksamens lesinga. Håper jeg får inn ting i hode mitt snart! 0 Siter
Gimmick Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 så fint at også andre har vært flinke:-)! Du har gjort mye. Ja det er godt å få unna ting. Min leilighet har stått på hue en måned nå, på tide å bli frisk og få gjort litt. Nå har jeg satt igang med eksamens lesinga! Det slipper jeg heldigvis unna:) Men har to små som skal underholdes endel:) Lykke til med eksamen! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Synes du har vært like flink jeg da:-)! Men nå må vel jeg komme meg ut og ordne det jeg skal, først må jeg henge opp fra 2 vaskemaskinen jeg har tatt idag. Men elsker å dole, så jeg kommer tilbake og forteller om jeg fortsetter å være like flink idag;), har mye å gjøre! He, he, dol er skummelt... 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 He, he, dol er skummelt... ja dol er skummelt. Får ikke gjort så mye mer når en doler, hehe! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.