Gimmick Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har piercing i tunga, fått beskjed av tannlegen at jeg bør ta den ut pga tannkjøttet bak tennene nede, men jeg har en ganske lang stang.. vil det hjelpe å bytte til en kortere stang? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hva var problemet med tannkjøttet, får man betennelse av piercing? 0 Siter
Gimmick Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hva var problemet med tannkjøttet, får man betennelse av piercing? neida.. Tannkjøttet bak tennene trekker seg nedover.. ikke noe ubehag eller noe og for alt jeg vet ville kanksje tannlegen bare skremme meg!? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 neida.. Tannkjøttet bak tennene trekker seg nedover.. ikke noe ubehag eller noe og for alt jeg vet ville kanksje tannlegen bare skremme meg!? Hm, hørtes ikke bra ut. Det vil jo aldri gro tilbake og du vil kunne få problemer med ising og hull. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 skift til ei stang som er akkurat like bred som tunga, da kommer ikke piercinga borti tennene. Jeg har en såpass kort stang og aldri fått klager fra tannlegen 0 Siter
Gimmick Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hm, hørtes ikke bra ut. Det vil jo aldri gro tilbake og du vil kunne få problemer med ising og hull. Nettopp, derfor jeg skifter til en kortere stang før det går for langt! 0 Siter
Gimmick Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 skift til ei stang som er akkurat like bred som tunga, da kommer ikke piercinga borti tennene. Jeg har en såpass kort stang og aldri fått klager fra tannlegen Supert! Da skal jeg gjøre det!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.