Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Blir så lat på denne årstiden, har mest lyst til å gå i hi! Har ikke ork til å gå ut og finne på noe, vil bare være inne og kose meg, sove, spise, se på tv, lese en bok. Er det lov å søke om å bli anerkjent som bjørn i mørketidsperioden? 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jepp! Bare kom fram en liten tur når nissen kommer! Ha en go` dvale! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Slenger du med navnet mitt i den søknaden? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jepp! Bare kom fram en liten tur når nissen kommer! Ha en go` dvale! Ja, det skal jeg gjøre. Fint å være bjørn om vinteren. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Slenger du med navnet mitt i den søknaden? Ja, selvsagt. *brum brum* 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, det skal jeg gjøre. Fint å være bjørn om vinteren. Ja i hvertfall en liten isbjørn =) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, det skal jeg gjøre. Fint å være bjørn om vinteren. Kan tenke meg å ikke komme fram før til vinterferien jeg....Det er den jeg ser fram til på denne tiden, opp i snøen (om det blir noe i år da) med langrennskia. Flere timer med ski på beina, virkelig bruke kroppen hver dag ei uke. "Hjem" til hotellet til en svømmetur og badstu for så å pynte seg litt til gode middager om kvelden og avslapning. Bare tenke på seg selv noen dager...., ingen matlaging og husarbeid. DETTE er ferie for ei husmor synes jeg og i denne ferien bruker jeg å våkne fra dvalen:-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kan tenke meg å ikke komme fram før til vinterferien jeg....Det er den jeg ser fram til på denne tiden, opp i snøen (om det blir noe i år da) med langrennskia. Flere timer med ski på beina, virkelig bruke kroppen hver dag ei uke. "Hjem" til hotellet til en svømmetur og badstu for så å pynte seg litt til gode middager om kvelden og avslapning. Bare tenke på seg selv noen dager...., ingen matlaging og husarbeid. DETTE er ferie for ei husmor synes jeg og i denne ferien bruker jeg å våkne fra dvalen:-) Ja, det er herlig. Men her er det jo ikke snø heller, og nå begynner det allerede å skumre ute. Ikke rart man går i dvale. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, selvsagt. *brum brum* Supert! Det høljer ute nå, er mørkt, så ett varmt hi høres fabelaktig ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja i hvertfall en liten isbjørn =) Jeg er en vanlig brunbjørn, tror jeg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Supert! Det høljer ute nå, er mørkt, så ett varmt hi høres fabelaktig ut. Ja. Hadde det enda vært snø, så det gikk an å stå på ski, men det er bart, mørkt og trist. Krøller meg opp i hiet med dvd, bøker og data, jeg. 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg er en vanlig brunbjørn, tror jeg. En liten bjørn i skogen.... Eller en STOR bamsefar som er 50 år på denne tida? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 En liten bjørn i skogen.... Eller en STOR bamsefar som er 50 år på denne tida? Jeg er jo ikke så veldig mandig, så jeg er nok bare en liten binne, tenker jeg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Da vil jeg også være bjørn. Riktignok en med tilgang til store dyner, raggsokker, kjøleskap og bokhylle, men bjørn, jupp. Det ville være fint. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Da vil jeg også være bjørn. Riktignok en med tilgang til store dyner, raggsokker, kjøleskap og bokhylle, men bjørn, jupp. Det ville være fint. :-) Ja, selvsagt, det er en sånn bjørn jeg er. Akkurat nå sitter denne bjørnen med laptop på fanget foran peisen og med tøfler på beina. Hadde jeg bare hatt litt sjokolade ville hiet vært perfekt. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, selvsagt, det er en sånn bjørn jeg er. Akkurat nå sitter denne bjørnen med laptop på fanget foran peisen og med tøfler på beina. Hadde jeg bare hatt litt sjokolade ville hiet vært perfekt. Skulle ønske jeg kunne sende litt...Har både melkesjokolade med dajm og fransk nougat...Nam! :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Skulle ønske jeg kunne sende litt...Har både melkesjokolade med dajm og fransk nougat...Nam! :-) Ååååå nammenam! Egentlig burde jeg holdt meg unna, men det er jo snart jul og greier... *finne på tynne unnskyldninger* 0 Siter
Hønemoren Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, det er herlig. Men her er det jo ikke snø heller, og nå begynner det allerede å skumre ute. Ikke rart man går i dvale. Nei, nettopp, mørket er fryktelig trist. Når det merkes som verst finner jeg fram album med bilder fra tidligere vinterferier og mimrer litt jeg. Så tenker jeg framover...så og så mange uker til, planlegging er jo litt av turen. Tar med meg datteren og drar og vinterferiene er vel kanskje den vi setter aller mest pris på. Lurer på om det nettopp kommer av det med "dvalen". Da har vi i månedsvis vært mye inne. Februar (uke 8) har kommet og nå skal vi liksom begynne å leve igjen om du skjønner. Jeg føler det faktisk sånn, skjer en omveltning den uka der. Da har vi fri hele dagen, gjør som vi vil og drar jo til fjells for å være mest mulig ute så ute fra morgen til kveld. Luftsjokket merkes, men det er jo bare deilig. Er vi heldige kan også sola varme litt. Som sagt, blir kjempespennende om det blir nok snø i februar, men kan skje mye til da. Gjelder østafjells dit vi bruker å dra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.