Gjest Persille Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article823659.ece jeg har problemer med å se alvoret i dette, selv om det sikkert er veldig tilstedeværende for den det gjelder... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sykt hvor folk lever seg inn i dette spillet. Verre enn narkotika, nesten. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sykt hvor folk lever seg inn i dette spillet. Verre enn narkotika, nesten. Ja, det er jo opplest og vedtatt. Men likevel, hvem betaler noe sånt for en virituell figur? og hvem kommer på å gjøre noe sånt... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, det er jo opplest og vedtatt. Men likevel, hvem betaler noe sånt for en virituell figur? og hvem kommer på å gjøre noe sånt... Som sagt, de blir jo helt gale i hodet når det gjelder dette spillet. 0 Siter
Mañana Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, det er jo opplest og vedtatt. Men likevel, hvem betaler noe sånt for en virituell figur? og hvem kommer på å gjøre noe sånt... Vel...tid er penger. Det tar enormt med tid å skape gode karakterer i WoW. Spiller selv så jeg vet alt om det, men er ikke hekta:) 0 Siter
Mistera Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Vel...tid er penger. Det tar enormt med tid å skape gode karakterer i WoW. Spiller selv så jeg vet alt om det, men er ikke hekta:) hør hør! Samma her:) 0 Siter
Mañana Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 hør hør! Samma her:) kan jeg spørre hvilken server? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Vel...tid er penger. Det tar enormt med tid å skape gode karakterer i WoW. Spiller selv så jeg vet alt om det, men er ikke hekta:) Haha, det sier vi alle 0 Siter
Mañana Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Haha, det sier vi alle Hihi, men det er faktisk sant:) Selvdisiplin!! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hihi, men det er faktisk sant:) Selvdisiplin!! Ja, jeg har spilt en del, men aldri fått noen avhengighetsfølelse. Bortsett fra den gangen samboeren min spurte om vi kunne gå på butikken nå og jeg sa: "Beklager, må fiske til klokka 12, mens drop raten på stonescale eels fremdeles er høy" Jeg spiller ikke lenger, forøvrig. Gikk fort lei. 0 Siter
Mañana Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, jeg har spilt en del, men aldri fått noen avhengighetsfølelse. Bortsett fra den gangen samboeren min spurte om vi kunne gå på butikken nå og jeg sa: "Beklager, må fiske til klokka 12, mens drop raten på stonescale eels fremdeles er høy" Jeg spiller ikke lenger, forøvrig. Gikk fort lei. Hehe. Men man må jo bli lvl 60 for å ha det gøy da, ble du det? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hehe. Men man må jo bli lvl 60 for å ha det gøy da, ble du det? Nei, ble level 55. Og innså at jeg ikke en gang ville bli glad når jeg nådde level 60. Det tok meg forøvrig 9 måneder å komme til level 55, så jeg var ikke akkurat kjempeivrig på spillet uansett 0 Siter
Mistera Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 kan jeg spørre hvilken server? Akkurat nå spiller jeg på Xavius:) Men har x antall alt charer som jeg tuller litt med innimellom:) Du da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.