Gjest Ulvinnen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja altså, jeg er egentlig ikke så lett å få hysterisk, men da var jeg helt på randen. Var ikke vant til dette med tastelås og telefoner og slikt, det var et "halvt under" at mobilen ringte overhode... Forøvrig: Det har IKKE gått 17 år siden jeg sendte forrige innlegg.. Usj... "Rødmer-og-får-kvelningsfornemmelser". Det er noen med mailadresse her *hinter* 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Forresten har noe liknenede som skjedde med deg skjedd med meg, men jeg var personen som fikk telefonen, det var ganske morsomt det 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har gjort den klassiske sms flausen der jeg sendte feil melding til feil gutt. Jeg holdt nemlig på med to gutter, og hadde tilbrakt natten med gutt nr 1. Vi drev og sendte meldinger dagen etter og på den ene skrev jeg noe sånt som "jasså så du likte showet mitt ja;) jeg hadde det også vanvittig deilig, gjenta inatt kanskje?" noe i den duren. Også sendte jeg den såklart til gutt nr 2... det var mindre populært. Også har jeg gjort noe annet flaut men dette er ikke en sms flause men en.. tja mobil flause. Jeg ødela mobilen min ifjor og kjøpte heller ny istedet for å reparer den. Jeg solgte den ødelagte på qxl (var lett fiksbar). Jeg sendte avgårde mobilen uten å tenke på at jeg hadde maaange bilder som kun var for mine og en viss annen persons øyne. Jeg fikk mail noen dager etterpå fra mottaker der han takket for bra handel og ikke minst de flotte bildene, han synes jeg var veldig sexy. Gjett om jeg ble greit småstresset da jeg leste den mailen!. Sendte mail tilbake der jeg ba han slette dem, men fikk aldri noe svar.. jaja. Jeg har ihvertfal sluttet å ha sånne bilder på mobilen;) ... Marianne....? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er noen med mailadresse her *hinter* Hei Ulvinnen! Det blir ikke lettere å puste om den blir skrevet på mail, gitt...! Forferdelige greier! Jeg har forresten ikke glemt deg, men jeg har rota bort passordet til hotmail-kontoen min (eller hva det nå heter, det stedet man har hotmailen sin på...) - og ikke fått surret meg til å fikse en ny... Sukk... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 ... Marianne....? Hehe er det noen andre som har gjort det samme som meg? Men nei navnet mitt er ikke Marianne...begynner ikke på M en gang 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hehe er det noen andre som har gjort det samme som meg? Men nei navnet mitt er ikke Marianne...begynner ikke på M en gang Tenkte kanskje du var dama til Kåre... ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hei Ulvinnen! Det blir ikke lettere å puste om den blir skrevet på mail, gitt...! Forferdelige greier! Jeg har forresten ikke glemt deg, men jeg har rota bort passordet til hotmail-kontoen min (eller hva det nå heter, det stedet man har hotmailen sin på...) - og ikke fått surret meg til å fikse en ny... Sukk... Du er tilgitt, siden du ikke har glemt meg ;-) Det er så lenge siden jeg har sett deg både på dol og mail, at jeg fryktet du hadde evakuert til Sverige eller noe. Pst: Men du kan få gratulere meg med dagen (tråd på meldinger), da blir jeg riktig så fornøyd! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Tenkte kanskje du var dama til Kåre... ;-) Hehe den koblet jeg ikke helt, enda jeg tenkte på sammenlikningen da jeg skrev innlegget. Heldigvis har ikke mine bilder havnet i hele norges innboks 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du er tilgitt, siden du ikke har glemt meg ;-) Det er så lenge siden jeg har sett deg både på dol og mail, at jeg fryktet du hadde evakuert til Sverige eller noe. Pst: Men du kan få gratulere meg med dagen (tråd på meldinger), da blir jeg riktig så fornøyd! Iler til meldinger! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hehe den koblet jeg ikke helt, enda jeg tenkte på sammenlikningen da jeg skrev innlegget. Heldigvis har ikke mine bilder havnet i hele norges innboks Enda, nei! ;-) Akkurat det der er min største frykt (sånn relativt sett, da...), så jeg sletter upassende bilder umiddelbart! For jeg tar visst av og til slike i fylla, har jeg merket... Puh... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Enda, nei! ;-) Akkurat det der er min største frykt (sånn relativt sett, da...), så jeg sletter upassende bilder umiddelbart! For jeg tar visst av og til slike i fylla, har jeg merket... Puh... Ettersom jeg ikke er kjendis så er jeg ikke så veldig redd for at det som skjedde med kåre og marianne skal skje med meg, for å si det sånn Men jeg har ingen garanti for at disse bildene ikke ligger på nettet og det er en litt kjip tanke (men sannsynligheten er svært liten). 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Næææææiiiiiii! "knepper-opp-4-knapper-til" Knepper opp? Da er du på gli da? 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ettersom jeg ikke er kjendis så er jeg ikke så veldig redd for at det som skjedde med kåre og marianne skal skje med meg, for å si det sånn Men jeg har ingen garanti for at disse bildene ikke ligger på nettet og det er en litt kjip tanke (men sannsynligheten er svært liten). Sånn litt alvorlig: Akkurat det har vi vel ingen som helst garanti for, noen av oss, ikke om man har blitt tatt bilde av i en litt - eh - utfordrende positur noen gang... Men det dri... vi i! ;-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Knepper opp? Da er du på gli da? Spør meg igjen - om 17 år! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 ... Marianne....? Mariann, heter hun 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sånn litt alvorlig: Akkurat det har vi vel ingen som helst garanti for, noen av oss, ikke om man har blitt tatt bilde av i en litt - eh - utfordrende positur noen gang... Men det dri... vi i! ;-) Nettopp! ;-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1165248774' post='3418907] Mariann, heter hun Faen...! Var nært, da! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Faen...! Var nært, da! He he..ja.. Veldig nær 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Spør meg igjen - om 17 år! Det er notert. 4. desember 2023 (det er forresten en mandag det også) så henger jeg meg på deg og forlanger et svar. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1165249512' post='3418921] He he..ja.. Veldig nær Nei. Hun heter Marian (med bare en n). Såh. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.