Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er notert. 4. desember 2023 (det er forresten en mandag det også) så henger jeg meg på deg og forlanger et svar. Avtale! ... men jeg forbeholder meg retten til å utsette det - om jeg ikke føler at det er tidlig nok å snakke om det... 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Nei. Hun heter Marian (med bare en n). Såh. Teit 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Avtale! ... men jeg forbeholder meg retten til å utsette det - om jeg ikke føler at det er tidlig nok å snakke om det... Du verden. Her skal jeg gå og vente i 17 år på en historie - og så er det ikke sikkert at det blir noe av, likevel? Dette blir jo verre enn ventinga til Harald og Sonja det, jo. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1165249837' post='3418935] Teit Teit, men sant. Men uttalemessig er det identisk - det får være den store trøsten. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du verden. Her skal jeg gå og vente i 17 år på en historie - og så er det ikke sikkert at det blir noe av, likevel? Dette blir jo verre enn ventinga til Harald og Sonja det, jo. Harald og Sonja var INGENTING! Tenk på meg, da, som blir minnet om faenskapen hver gang jeg ser på telefonen min???!!! 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Harald og Sonja var INGENTING! Tenk på meg, da, som blir minnet om faenskapen hver gang jeg ser på telefonen min???!!! Ja, jeg må innrømme at jeg har en sterk medfølelse selv om jeg ikke vet hva det gjelder. Det er jo bare ikke tvil om at dette er ytterst pinlig, etter hvordan du beskriver følelsene dine rundt det. Får håpe det ikke involverte altfor mange, da. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Teit, men sant. Men uttalemessig er det identisk - det får være den store trøsten. Nja.. Kjenner ei som heter Marian. Hun uttaler det på en ganske rar måte. Men så er hun fra Stavanger og da så 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, jeg må innrømme at jeg har en sterk medfølelse selv om jeg ikke vet hva det gjelder. Det er jo bare ikke tvil om at dette er ytterst pinlig, etter hvordan du beskriver følelsene dine rundt det. Får håpe det ikke involverte altfor mange, da. Mange??? Jo det skal jeg si - ei hel forbanna bygd etter hvert...! Nei, nå må jeg slutte, blir fysisk i ulage av dette... Snakkes om en 17-20-25 år, tenker jeg.... 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1165250330' post='3418947] Nja.. Kjenner ei som heter Marian. Hun uttaler det på en ganske rar måte. Men så er hun fra Stavanger og da så Det forklarer jo mye ... Hehe. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Mange??? Jo det skal jeg si - ei hel forbanna bygd etter hvert...! Nei, nå må jeg slutte, blir fysisk i ulage av dette... Snakkes om en 17-20-25 år, tenker jeg.... Stakkars menneske. Greit, vi tar det opp igjen om x antall år. *trøste, trøste* 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Den gangen jeg hadde en elsker (var singel da) skulle jeg sende ham en melding og i det jeg trykket send-knappen gikk det opp for meg at det var min søsters nummer! Da var et bare å bla som en gal til sendte meldinger gitt, heldigvis hadde jeg ikke skrevet noe personlig.... 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hehe... Var på julebord med jobben, snakket med eks-sjefen til brodern, og sendte melding til han om at "haha, gjett om ikke jeg sitter her og snakker med Pål da!! Hehe, det er gøy! ;)" ("Pål" er en helt blåst fyr... som sier helt vanvittig mye rart.) Den klarte jeg å sende til mannen min i stedet. Han trodde et lite øyeblikk at jeg var på flørtern. 0 Siter
org Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Mange??? Jo det skal jeg si - ei hel forbanna bygd etter hvert...! Nei, nå må jeg slutte, blir fysisk i ulage av dette... Snakkes om en 17-20-25 år, tenker jeg.... Men kan du ikke bruke et anonoymt nick, da? :-))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.