Gå til innhold

Har noen eksamens råd til meg også?

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Jeg skal ha eksamen om 2 dager i historie fra året 1914-2000! Noen råd sånn at jeg kan få med det viktigste uten å lese begge bøkene? Har vært syk en måned nå og sliter å komme igjennom alt, har lest en god del. Men må innrømme for meg selv nå at jeg ikke kommer igjennom alt.

Angela1365380318
Skrevet

Les alle sammendrag på slutten av kapittlene og se om du får tak i gamle eksamensoppgaver slik at du vet hva som har blit gitt før og konsentrerer deg om det.

Gjest catiki21
Skrevet

Les alle sammendrag på slutten av kapittlene og se om du får tak i gamle eksamensoppgaver slik at du vet hva som har blit gitt før og konsentrerer deg om det.

Tusen takk for rådene Angela! De var bra! Litt stressa for lesinga og litt nervøs for eksamen. Men håper alt går bra på onsdag. Da får jeg bare fortsette å lese:-)!

Gjest catiki21
Skrevet

Tusen takk for rådene Angela! De var bra! Litt stressa for lesinga og litt nervøs for eksamen. Men håper alt går bra på onsdag. Da får jeg bare fortsette å lese:-)!

er det noen som har noen erfaringer med hvor mye en bør lese før en tar pause, og begynner å lese og pån igjen? jeg sliter.

Skrevet

er det noen som har noen erfaringer med hvor mye en bør lese før en tar pause, og begynner å lese og pån igjen? jeg sliter.

Tre kvarter også ta et kvarters pause.

Gjest catiki21
Skrevet

Tre kvarter også ta et kvarters pause.

tusen takk for svar. Det skal jeg følge i morgen. er litt sliten nå. får lese mer i morgen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...