Gjest Blonndie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Holder det å koble til strøm, når pc-n sa fra om at jeg bytte til ekstern strøm for å unngå å tape arbeid?, eller må jeg også gjøre noe annet? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det hjelper iallfall å sette i laderen eller bytte batteri 0 Siter
Gjest Blonndie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 koble til strømmen..da går d bra! Takk til begge for raskt svar. Hva skjer forresten, hvis batteriet går helt tomt, mens pc-n står på uten ledningen til laderen i? Mister man arbeid man har gjort, som advarselen sa? *Skremt* 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Takk til begge for raskt svar. Hva skjer forresten, hvis batteriet går helt tomt, mens pc-n står på uten ledningen til laderen i? Mister man arbeid man har gjort, som advarselen sa? *Skremt* Hvis arbeidet ikke er lagret, så vil du miste det. Det er en fin regel å lagre arbeidet med jevne mellomrom mens en holder på, slik en unngår å miste informasjon. Lagret informasjon vil du ikke miste ved strømavbrudd. Hilsen 0 Siter
Gjest Blonndie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hvis arbeidet ikke er lagret, så vil du miste det. Det er en fin regel å lagre arbeidet med jevne mellomrom mens en holder på, slik en unngår å miste informasjon. Lagret informasjon vil du ikke miste ved strømavbrudd. Hilsen Takk. Så altså gjelder det kun ting jeg holder på å skrive etc, Betryggende å vite. *Klem* til deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.