Gå til innhold

Haster!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Blonndie
Skrevet

Holder det å koble til strøm, når pc-n sa fra om at jeg bytte til ekstern strøm for å unngå å tape arbeid?, eller må jeg også gjøre noe annet?

Skrevet

Det hjelper iallfall å sette i laderen eller bytte batteri ;)

Gjest Blonndie
Skrevet

koble til strømmen..da går d bra! :)

Takk til begge for raskt svar. Hva skjer forresten, hvis batteriet går helt tomt, mens pc-n står på uten ledningen til laderen i? Mister man arbeid man har gjort, som advarselen sa? *Skremt*

Gjest mandolina
Skrevet

Takk til begge for raskt svar. Hva skjer forresten, hvis batteriet går helt tomt, mens pc-n står på uten ledningen til laderen i? Mister man arbeid man har gjort, som advarselen sa? *Skremt*

Hvis arbeidet ikke er lagret, så vil du miste det.

Det er en fin regel å lagre arbeidet med jevne mellomrom mens en holder på, slik en unngår å miste informasjon.

Lagret informasjon vil du ikke miste ved strømavbrudd.

Hilsen

Gjest Blonndie
Skrevet

Hvis arbeidet ikke er lagret, så vil du miste det.

Det er en fin regel å lagre arbeidet med jevne mellomrom mens en holder på, slik en unngår å miste informasjon.

Lagret informasjon vil du ikke miste ved strømavbrudd.

Hilsen

Takk. Så altså gjelder det kun ting jeg holder på å skrive etc,

Betryggende å vite. *Klem* til deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...