Incubo Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Finner det ikke noe sted på nettet..og det er få som kan lage det. Noen som vil ha det til lutefisken i år skjønner dere.. Så noen som vet? Kanskje det heter noe annet sørpå? 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 http://www.murray.as/glenn/food/lefser.html Kanskje du kan bruke denne. 0 Siter
Incubo Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 http://www.murray.as/glenn/food/lefser.html Kanskje du kan bruke denne. Er dette sånn man spiser til lutefisk? Jeg har nemlig ikke anelse på hva det er for noe.... Man spiser vel ikke vanlige lefser til lutefisk.?? 0 Siter
Gjest liede Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er dette sånn man spiser til lutefisk? Jeg har nemlig ikke anelse på hva det er for noe.... Man spiser vel ikke vanlige lefser til lutefisk.?? Joda. Vanlige lefser fra butikken bruker vi. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er dette sånn man spiser til lutefisk? Jeg har nemlig ikke anelse på hva det er for noe.... Man spiser vel ikke vanlige lefser til lutefisk.?? Har ikke den minste anelse. Har aldri spist lutefisk. Du spurte etter myklefse og det sto myklefse i oppskrifta. 0 Siter
....AV Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Vi bruker vanlig lefse til lutefisken. Fiskebutikkene som selger lutefisk pleier også å selge vanlig lefse, så jeg tror nok det er vanlig å bruke. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er det vanlig å ha lefse til lutefisken? Hvor i landet? Det har aldri vi brukt. Er fra østlandet 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er det vanlig å ha lefse til lutefisken? Hvor i landet? Det har aldri vi brukt. Er fra østlandet Jeg vet at noen bekjente av oss, som bor i Gudbrandsdalen, de bruker lefse til lutefisk. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Er dette sånn man spiser til lutefisk? Jeg har nemlig ikke anelse på hva det er for noe.... Man spiser vel ikke vanlige lefser til lutefisk.?? Joda, det er helt vanlig lefse som brukes til lutefisk. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Jeg vet at noen bekjente av oss, som bor i Gudbrandsdalen, de bruker lefse til lutefisk. Åja, det var nytt for meg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.