punky brewster Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kanskje mørketida som tærer på. Prøv å stress ned og ha mindre forventinger til deg selv i denne årstida 0 Siter
Gjest mørketidsblues Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 .........jeg er så slaff i kroffen at jeg iffe orfer å kneffe en knaff........... 0 Siter
org Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Vitaminer? Sol? Mosjon? (Jeg vet hva som fungerer - i teorien. Men det skorter på praksisen...) 0 Siter
irelva Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Vitaminer? Sol? Mosjon? (Jeg vet hva som fungerer - i teorien. Men det skorter på praksisen...) ja.. det gjør jeg og.. pågangsmotet svikter.. vet ikke hvilke vitaminer.. tror jeg mangler det som er å mangle.. 0 Siter
irelva Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Kanskje mørketida som tærer på. Prøv å stress ned og ha mindre forventinger til deg selv i denne årstida tror ikke det er bare det, men.. kankjse 0 Siter
irelva Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 Okei..gå å legg deg..? ikke sånn slitn.. jeg får ikke sove heller.. men.. takk for tipset.. kanskje det funker for deg.. (?) 0 Siter
org Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 ja.. det gjør jeg og.. pågangsmotet svikter.. vet ikke hvilke vitaminer.. tror jeg mangler det som er å mangle.. Hva om du tar deg en tur på helsekostbutikk? Rent bortsett fra at det kan svi litt i lommeboka, kan det kanskje hjelpe? 0 Siter
irelva Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Hva om du tar deg en tur på helsekostbutikk? Rent bortsett fra at det kan svi litt i lommeboka, kan det kanskje hjelpe? den er ganske svidd, men vet de det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.