Gå til innhold

i helvete nå ble jeg irritert jeg!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

lalala1365380457
Skrevet

yessør!!! er det passende at han nå tydligvis har fortalt videre til henne det som foregikk mellom oss i går??

forbannamøkkadritt...

nå er jeg irritert nå!! AT DET GÅR AN Å VÆRE SÅ FORBANNA TETT I PAPPEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Humlepungen
Skrevet

Handlet det om det våset hans på SMS. Ja disse mannfolka mangler opp til flere skruer oppe i hodet sitt av og til virker det som.

lalala1365380457
Skrevet

Handlet det om det våset hans på SMS. Ja disse mannfolka mangler opp til flere skruer oppe i hodet sitt av og til virker det som.

ja var det ja. fikk en melding sendt feil om at han måtte komme senere å hente henne i morgen (skyss til skolen) fordi han skulle hjem og prate mere om det som hadde skjedd..

hvor i helvete får han det fra å komme på å fortelle dette videre, å iallefall til den jenta det er snakk om til å begynne med?????

tusen skruer løs...

lalala1365380457
Skrevet

Que? Hva snakker vi om nå egentlig?

heh, skulle egentlig poste den under en tråd som jeg startet igår, men var så irritert at jeg klarte poste feil..

Skrevet

heh, skulle egentlig poste den under en tråd som jeg startet igår, men var så irritert at jeg klarte poste feil..

Aha! Det kan gå litt fort i svingene når man er sinna;-)

lalala1365380457
Skrevet

Aha! Det kan gå litt fort i svingene når man er sinna;-)

hehe,veldig!

lalala1365380457
Skrevet

Hæ? Hvem har fortalt hva til hvem, og om hva???

heh,som jeg skrev under her, skulle egentlig poste dette under innlegget jeg startet i går..om samboer og upassende sms..

Gjest Humlepungen
Skrevet

ja var det ja. fikk en melding sendt feil om at han måtte komme senere å hente henne i morgen (skyss til skolen) fordi han skulle hjem og prate mere om det som hadde skjedd..

hvor i helvete får han det fra å komme på å fortelle dette videre, å iallefall til den jenta det er snakk om til å begynne med?????

tusen skruer løs...

Å kjære vene. At det går an.

Jeg har et lite forslag til deg.

Når dere skal snakke om denne saken, ta et lite rollespill hvis det låser seg i praten. Du skal liksom snakke og være han, så skal han snakke og være deg. Da kaaanskje han greier å se saken fra din side. Dette kan absolutt funke. Altså du skal argumentere fra hans side og han fra din.

Husk at det er hovedsakelig han du skal være irritert på. Ikke gå i den fella at du lar sinnet ditt gå mest ut over den du er minst glad i... nemlig veninna hans. Selv om hun er ei "skrufse" uten sidestykke tydeligvis. En skriver ikke slikt med en kar som er opptatt. Ikke på min planet i hvert fall.

Lykke til. Håper du før ordentlig røska opp i dette. Det hørtes nemlig ut som noe som ikke helt bra.

lalala1365380457
Skrevet

Å kjære vene. At det går an.

Jeg har et lite forslag til deg.

Når dere skal snakke om denne saken, ta et lite rollespill hvis det låser seg i praten. Du skal liksom snakke og være han, så skal han snakke og være deg. Da kaaanskje han greier å se saken fra din side. Dette kan absolutt funke. Altså du skal argumentere fra hans side og han fra din.

Husk at det er hovedsakelig han du skal være irritert på. Ikke gå i den fella at du lar sinnet ditt gå mest ut over den du er minst glad i... nemlig veninna hans. Selv om hun er ei "skrufse" uten sidestykke tydeligvis. En skriver ikke slikt med en kar som er opptatt. Ikke på min planet i hvert fall.

Lykke til. Håper du før ordentlig røska opp i dette. Det hørtes nemlig ut som noe som ikke helt bra.

takk, kanskje det kunne være en løsning noen ganger når han låser seg helt i praten ja!

men ingen fare, jeg bruker faktisk å bli mest sint på personene det gjelder, og ikke andre parter (det er jo samoern sin hovedskyld,dog _litt_ irritert på jenta og)..har aldri helt skjønnt meg på div gutter og jenter som begynner å gå løs på personen de ser f.eks. kline med kjæresten sin ute på byen..heh..

lalala1365380457
Skrevet

Jaha, så den havnet her. Såri.

hehe,jeg posta dette innlegget feil selv jeg, så ingen fare ;)

Skrevet

skjønnte med en gang hva det var snakk om jeg:)

lalala1365380457
Skrevet

skjønnte med en gang hva det var snakk om jeg:)

hehe :) sikkert ikke alle som fikk med seg innlegget i går..men trykkte litt feil under irritasjonen og vips så var det et nytt innlegg =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...