Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Sitter her med ei flat padde av en pc. Særdeles ny og flott, det er nå så, men jeg som er vant til enslige tastaturer og greier tipper helt av pinnen her. Hva fanden er det som skjer? Skriver touchmetoden og klaprer i veg, så plutselig står markøren en del høyere opp i skriften og jeg fortsetter å skrive mitt i teksten helt oppi der. Eller så plutselig på et sekund blir masse tekst blået ut og poff, borte!!! Fanken altså. Er jeg så slapp i lanken at jeg er borti noen knapper eller? Prøver å følge med og føler/tror ikke det, men noe må det da være. Ble pc så sur da jeg knurret min misnøye over at jeg måtte handskes pcpannekake en stund fremover at den hevner seg? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du kommer borti den touchpaden med fingrene og flytter markøren til en annen plass i dokumentet. Irriterende, ja. 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Du kommer borti den touchpaden med fingrene og flytter markøren til en annen plass i dokumentet. Irriterende, ja. Ahhhhh, den flate fanden der ja!!! Den er sort, og flat, og ligger der stille og gjemt, og viser seg nå å være roten til alle mine problemer. He he...takket være deg skal det bli andre boller. Jeg får øve meg i å sprike litt med labbene da 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ahhhhh, den flate fanden der ja!!! Den er sort, og flat, og ligger der stille og gjemt, og viser seg nå å være roten til alle mine problemer. He he...takket være deg skal det bli andre boller. Jeg får øve meg i å sprike litt med labbene da Ikke så lett å holde kontroll på alle kroppsdeler samtidig hele tiden. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kjøp trådløs tastatur og mus, og så fungerer det mye bedre. Hilsen 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ikke så lett å holde kontroll på alle kroppsdeler samtidig hele tiden. Nei det skal det jammen ikke være nei :I 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kjøp trådløs tastatur og mus, og så fungerer det mye bedre. Hilsen Haaaaaaaaater trådløse duppedingser, de er håpløse å samarbeide med har jeg funnet ut. Men har mus med tråd på stappet inn i denne her da Kanskje jeg kan plugge inn tastaturet også 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ahhhhh, den flate fanden der ja!!! Den er sort, og flat, og ligger der stille og gjemt, og viser seg nå å være roten til alle mine problemer. He he...takket være deg skal det bli andre boller. Jeg får øve meg i å sprike litt med labbene da Slå av touchpad'en og bruk mus i stedet, det er så utrolig mye enklere. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Haaaaaaaaater trådløse duppedingser, de er håpløse å samarbeide med har jeg funnet ut. Men har mus med tråd på stappet inn i denne her da Kanskje jeg kan plugge inn tastaturet også Det blir mye enklere å arbeide med laptoppen når tastaturet er ekstern. Hilsen 0 Siter
Gjest Samme problemet Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Slå av touchpad'en og bruk mus i stedet, det er så utrolig mye enklere. Hvordan fjerner man denne?? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det blir mye enklere å arbeide med laptoppen når tastaturet er ekstern. Hilsen Belive you 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Slå av touchpad'en og bruk mus i stedet, det er så utrolig mye enklere. Bruker mus jeg....bare ikke slått av padden ennå, men skal NÅ *ler rått* 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Slå av touchpad'en og bruk mus i stedet, det er så utrolig mye enklere. Kødder du?! Nå har jeg stasjonær da, men har mousetrapper på jobben og jeg elsker den! Tok omtrent 2 min med mousetrapperen så var jeg avhengig og hatet musa intenst. Ønsker meg det hjemme og... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kødder du?! Nå har jeg stasjonær da, men har mousetrapper på jobben og jeg elsker den! Tok omtrent 2 min med mousetrapperen så var jeg avhengig og hatet musa intenst. Ønsker meg det hjemme og... Nei, jeg kødder ikke. Foretrekker absolutt mus fremfor touchpad. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hvordan fjerner man denne?? Er litt forskjellig fra maskin til maskin. På HP'en er det en knapp øverst på touchpad'en. På Ferrarien er det FN+F7. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Kødder du?! Nå har jeg stasjonær da, men har mousetrapper på jobben og jeg elsker den! Tok omtrent 2 min med mousetrapperen så var jeg avhengig og hatet musa intenst. Ønsker meg det hjemme og... Jeg bruker maskinene her i huset mye til grafikk, da er det så knølete og unøyaktig med touchpad kontra mus. Dessuten er det ikke naturlig for meg å jobbe på et begrensa område på 7x4 cm midt foran meg når jeg vil bruke mus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.