Gjest littlekylling Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Han har aldri hatt kjæreste. Han er 25 år. Han er ikke noen flørte-type. Han er ikke homo. Jeg er en bra jente. Han var på date med meg. Vi hadde det kjekt. Og jeg sendte melding til han noen dager senere, og inviterte han med på noe greier, men han skrev tilbake at han ikke kunne den dagen. Jeg har ikke hørt noe fra han etter det. (1 uke siden) Bør jeg glemme han siden jeg ikke hører noe fra han? Kan det hende at han ikke tar hintet om at jeg er interssert? Bør jeg vente litt til, og se om jeg hører noe fra han? Hver dag må jeg ta meg selv hardt i å ikke sende melding til han. Det er et stress uten like. Jeg kommer ikke til å spørre han direkte om han er interessert, jeg er ikke helt der enda... Utifra daten vår og de gangene vi har vært med hverandre, skulle jeg tro at han er interessert i meg. Men samtidig har han aldri vist noe særlig intiativ overfor meg. Jeg har hørt at man ikke skal tolke gutter, men jeg begynner å lure... Skal eller skal ikke sende han en melding? *svette i pannen og vondt i magen* 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Uff, så vondt! ikke send han en melding... Er han interessert tar han kontakt, hvis ikke glem hele mannen! Vondt, ja, men du tjener på det i det lange løp! *trøsteklem* 0 Siter
Gjest littlekylling Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Uff, så vondt! ikke send han en melding... Er han interessert tar han kontakt, hvis ikke glem hele mannen! Vondt, ja, men du tjener på det i det lange løp! *trøsteklem* Ja, men så synes jeg at denne mannen er såpass bra at jeg ikke vil gi slipp på han før jeg virkelig vet... For tenk om han er sjenert? Huff, jeg er så lei meg , og lei av å gå og vente. Hver gang jeg får melding, tenke jeg at det kanskje er fra han... :-( 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, men så synes jeg at denne mannen er såpass bra at jeg ikke vil gi slipp på han før jeg virkelig vet... For tenk om han er sjenert? Huff, jeg er så lei meg , og lei av å gå og vente. Hver gang jeg får melding, tenke jeg at det kanskje er fra han... :-( Har han ventet i 25 år er en uke da kort tid for ham. Gi ham noe mere tid. Hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Siden han er av den sjenerte og uerfarne typen synes jeg du kan sende han en melding til. Si at hvis han finner en dag som passer, og han har lyst, så hadde du blitt glad om han meldte deg :-) 0 Siter
hidi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja, men så synes jeg at denne mannen er såpass bra at jeg ikke vil gi slipp på han før jeg virkelig vet... For tenk om han er sjenert? Huff, jeg er så lei meg , og lei av å gå og vente. Hver gang jeg får melding, tenke jeg at det kanskje er fra han... :-( tror de fleste av oss har vært der. Skuffelsen, når meldingen ikke er fra han, det gjør vondt langt inn i magen... Ventingen er helt pyton! Vi kan bare råde deg utfra egne erfaringer, avgjørelsen er bare din...! Du kan jo sende en god vits, og se om han reagerer på det! Føler med deg! 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Send ham en melding! Det står da ikke i loven at det er mannfolka som skal sende melding først! ;o) 0 Siter
Gjest undertegnede har utovertiss Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 togli og Lillemus har så jævlig rett. Spesielt toglis forslag er bra. Du har ikke noe å tape på dette, du framstår ikke som en desperat kjerring om du sender ham ei melding til med det innholdet hun foreslår. Om du derimot ikke hører noe fram ham etter DET, da kan toget være gått. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.