Gå til innhold

Feire 30-årsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å feire min 30 årsdag. Men trenger noen gode forslag til servering,drikke event leker eller noe morsomt.

Har aldri feiret bursdag før men fant ut at denne gangen vil jeg finne på noe. Ikke noe stivt, bare møtes en gjeng for å drikke og spise litt..Skal man ha kaker, eller holder det med gryterett eller noe lignende?

Blir vel ca 10-15 stk.

Gode forslag mottas med takk:o)

Skrevet

Gryterett er topp! Jeg ville ikke tenkt på kake. Lag velkomstdrinker og kanskje ha cognac til kaffe. Gjestene kan ta med seg drikke!

Og snacks på bordene etter maten. Musikk, så de som vil kan danse. Ønsker du leker kan du spørre dine venner om råd...!

Ha en flott 30 års dag!

Skrevet

Jeg ville ha droppa kaker. Det blir litt for "middelaldrende-aktig" ;-)

Gryterett er okei, men dropp Mexikansk.. Mexikansk gryterett på fest gir meg flashback til 80-90-tallet ;-)

Bali Kyllinggryte er godt!

Eller hvorfor ikke servere tapas? Mmmmmmm!!!

Etter middag setter du fram snacks (potetgull og sjokolade)

Jeg tror ikke jeg ville planlagt leker. Ikke alle synes det er like moro... (jeg liker det :-)). Hvorfor ikke ta det som det kommer?

Evt. kan du lage et personlig bordkort til hver gjest. Der kan du skrive litt om gjesten. Hvordan dere møttes, personlighet e.l. Koselig:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...