org Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Å, jeg har så lyst til å ta bilen og dra på nærmeste butikk og hamstre gotterier! Salt lakris, sånn lakrisstenger og gode greier! Jeg lurer på om jeg klarer å stå imot. 0 Siter
punky brewster Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hiv deg i bilen, jeg klarer skjelden å stå mot fristelser 0 Siter
Gjest Fidolfine Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Å, du frister. For en gangs skyld, har det vel ikke noe å si? ) 0 Siter
org Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Å, du frister. For en gangs skyld, har det vel ikke noe å si? ) Skal prøve å stå imot, har jeg tenkt! 0 Siter
org Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Hiv deg i bilen, jeg klarer skjelden å stå mot fristelser Prøver å kutte ned på sånt. Får se om jeg klarer det! 0 Siter
Gjest Fidolfine Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Skal prøve å stå imot, har jeg tenkt! Jeg skal også være like flink. ) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 På en mandag!? Nei, nå får du skjerpe deg og ta deg sammen! *pekefinger* Lag deg et glass saft med isbiter eller noe, det er godt. 0 Siter
Gjest sukkerpinsen Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har et tips. Ta å kjøp diverse snop som er sukkerfrie. Det har kommet mentos fruktsmak også uten sukker nå. Og spør deg selv. Har du et realt sug eller kjeder du deg bare litt. 0 Siter
org Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Har et tips. Ta å kjøp diverse snop som er sukkerfrie. Det har kommet mentos fruktsmak også uten sukker nå. Og spør deg selv. Har du et realt sug eller kjeder du deg bare litt. Men - inneholder ikke sukkerfritt godis også kalorier? Du vet sånne ting som legger seg på sidebeinene mine? :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg greide ikke å stå imot... *gomler smågodt* 0 Siter
Gjest Fidolfine Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg greide ikke å stå imot... *gomler smågodt* *Løper til kiosken* *Sikle....* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 *Løper til kiosken* *Sikle....* Har det nå perfekt i mitt lille bjørnehi. 0 Siter
Gjest Fidolfine Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har det nå perfekt i mitt lille bjørnehi. Å, er du gått i hi også? Kan jeg bli med? ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Å, er du gått i hi også? Kan jeg bli med? ) Ja, se tråden "Jeg er en bjørn". 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja det klarer du å stå imot! Gjør som følger: Sitt med lukkede øyne å se for deg til minste detalj at du spiser det du har lyst på, lakris forstår jeg. Se for deg at du _virkelig_ Spiser, propp deg full, masse masse. Kjenn åssen du blir mett, kvalm osv. Det gjør nok susen i denne omgang Lykke til med din "avholdenhet" 0 Siter
org Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Skrevet 4. desember 2006 Ja det klarer du å stå imot! Gjør som følger: Sitt med lukkede øyne å se for deg til minste detalj at du spiser det du har lyst på, lakris forstår jeg. Se for deg at du _virkelig_ Spiser, propp deg full, masse masse. Kjenn åssen du blir mett, kvalm osv. Det gjør nok susen i denne omgang Lykke til med din "avholdenhet" Takk for rådet! Det skal jeg sannelig benytte meg av senere! Krisen er avverget for øyeblikket. Jeg laget meg to store skiver med hjemmebakt brød med skinke og agurk på. Så nå har søtbehovet sunket, i takt med sulten. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Takk for rådet! Det skal jeg sannelig benytte meg av senere! Krisen er avverget for øyeblikket. Jeg laget meg to store skiver med hjemmebakt brød med skinke og agurk på. Så nå har søtbehovet sunket, i takt med sulten. hjemmebakt!? Er du sååå flink du? Fint at krisen er over 0 Siter
tula Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Etter ungene hadde lagt seg i dag gikk jeg opp i skapet og rappet ei klubbe (kjærlighet på pinne?) som jeg har sikla lenge på. Ei svart ei. Setter meg godt til rette i go`stolen og flerrer av papiret. Full av forventning. Bare for å finne ut at det_ikke_ var lakris, men kirsebær!!Æsj! Så der fikk jeg straffen min for å stjele fra småbarn tenker jeg! Godtesjuk som jeg var;) *gremmes* 0 Siter
org Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Skrevet 5. desember 2006 hjemmebakt!? Er du sååå flink du? Fint at krisen er over Neida, jeg er ikke flink. Mannen min er flink. (Roses den som roses bør.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.