Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Osiris

7

• hidi

4

• tzatziki1365380058

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det tror jeg også. Jeg tror det var en manns legger og mage hun filmet.

Skrevet

Det var nå veldig typiske manneben vi så da.

Hun hadde nok typen under dyna. :)

Skrevet

Ja, det tror jeg også. Jeg tror det var en manns legger og mage hun filmet.

Har en liten mistanke jeg også ja. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det der var ikke hennes bein.

Så det så!

Gjest Blondes have more fun
Skrevet

Så det så!

Var det dine ben, da?

Skrevet

Så det så!

Det tror ikke jeg heller. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det tror ikke jeg heller. :)

Jeg tror for øvrig ikke det finnes så mange kvinner som ikke shaver legga sine.

Men hadde jeg møtt på noe sånt hadde jeg fått seriøse problemer. Det hadde ikke bare vært å lukke øya og la det stå til. Det er helt forbanna sikkert.

Skrevet

Men hadde jeg møtt på noe sånt hadde jeg fått seriøse problemer. Det hadde ikke bare vært å lukke øya og la det stå til. Det er helt forbanna sikkert.

Jeg så ei i Pirbadet i dag. Jeg bruker ikke å glane på folk i dusjen, men hun her hadde til og med hår på baksiden av overarmene. Ikke så reint lite heller. Egentlig syns jeg hun er tøff som driter i alle forventninger og stiller opp helt som hun er. Men jeg hadde nok ikke gjort det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg så ei i Pirbadet i dag. Jeg bruker ikke å glane på folk i dusjen, men hun her hadde til og med hår på baksiden av overarmene. Ikke så reint lite heller. Egentlig syns jeg hun er tøff som driter i alle forventninger og stiller opp helt som hun er. Men jeg hadde nok ikke gjort det.

Den dagen jeg begynner å utvikle hår på ufine deler av kroppen, altså rygg, skuldre, osv, kommer jeg til sette av tid og penger til en laserbehandling umiddelbart.

Men jeg tror ikke det skjer. Jeg er ikke spesielt behåret.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Spørs om det er modne damer du mener eller ungjenter. De unge gjetter jeg shaver i vilden sky.

Blant selvsikre voksne damer... gjetter jeg at mange blåser en lang marsj i hele shavingen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spørs om det er modne damer du mener eller ungjenter. De unge gjetter jeg shaver i vilden sky.

Blant selvsikre voksne damer... gjetter jeg at mange blåser en lang marsj i hele shavingen.

Tror nok det avhenger av din definisjon av "modne damer".

Jeg vil tro du har rett hvis vi snakker om besteforeldregenerasjonen.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tror nok det avhenger av din definisjon av "modne damer".

Jeg vil tro du har rett hvis vi snakker om besteforeldregenerasjonen.

Modne damer? Vel fra 35 og oppover?

hva mener du?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

hva mener du?

Etter din definisjon er jeg en moden dame. Jeg shaver leggene mine likevel. Og jeg vil hevde at jeg er selvsikker og trygg på meg selv.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Etter din definisjon er jeg en moden dame. Jeg shaver leggene mine likevel. Og jeg vil hevde at jeg er selvsikker og trygg på meg selv.

Jeg er også moden, selvsikker og jeg blåser i shaving.

:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hva mener du?

Jeg tror ikke du finner mange kvinner på 35-40 som ikke shaver legger, armhuler og underliv.

Skrevet

Da er vi to:)

Men jeg slurver litt på denne årstiden både her og der. Det går litt fort for seg og jeg sjekker ikke like nøye som om sommeren.

Skulle jeg ha vært kjæreste med SDD, hadde jeg sikkert stått med forstørrelsesglass og sjekket ekstra nøye. Det spørs om jeg ikke hadde blitt litt smånervøs;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er også moden, selvsikker og jeg blåser i shaving.

:-)

Da er vi i hver vår kategori, men ikke skyld på alder som grunn til at du ikke shaver.

Når jeg tenker meg om, så vet jeg at både svigermor og moren min også bruker høvelen, både på armhuler og legger. Og de er definitivt bestemorgenerasjonen, kunne vært oldemødre også om de og etterkommerne ikke hadde vært så seint ute med å få barn...

Skrevet

Har en venninne som ser likedan ut. Hun går aldri uten bukser, og lider virkelig under av det! Har aldri sett noe verre.... Og da snakker vi om skikkelig hårvekst!

Så jeg vet at det eksisterer....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...