Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Da er vi to:)

Men jeg slurver litt på denne årstiden både her og der. Det går litt fort for seg og jeg sjekker ikke like nøye som om sommeren.

Skulle jeg ha vært kjæreste med SDD, hadde jeg sikkert stått med forstørrelsesglass og sjekket ekstra nøye. Det spørs om jeg ikke hadde blitt litt smånervøs;o)

Jeg er også flinkere i bikinisesongen. Men jeg trives med å være relativt nyshavet - både her og der.

Men SDD hadde jeg nok ikke våget meg på, uten å få profesjonell hjelp. Tenk om jeg kom til å overse et hårstrå i overgangen legg/lår...

*Grøsse*

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

9

• Osiris

7

• hidi

4

• tzatziki1365380058

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da er vi to:)

Men jeg slurver litt på denne årstiden både her og der. Det går litt fort for seg og jeg sjekker ikke like nøye som om sommeren.

Skulle jeg ha vært kjæreste med SDD, hadde jeg sikkert stått med forstørrelsesglass og sjekket ekstra nøye. Det spørs om jeg ikke hadde blitt litt smånervøs;o)

Heldigvis er jeg ikke i nærheten av så ille som dere tror. :)

Det er ikke flere-dagers-hår som skremmer meg, men kvinner som åpenbart ikke shaver seg i det hele tatt.

Stikking er greit. Langt hår er ikke greit. Og den blemma går ikke fornuftige kvinnfolk på. Det er tross alt ingen fare for at noen med normalt shavevett glemmer å shave seg så lenge at jeg får noia. Den slags tar tross alt lang tid. :)

For øvrig var denne "sjøsternas" definisjon av modne kvinnfolk langt yngre enn jeg trodde.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har en venninne som ser likedan ut. Hun går aldri uten bukser, og lider virkelig under av det! Har aldri sett noe verre.... Og da snakker vi om skikkelig hårvekst!

Så jeg vet at det eksisterer....

På den filmen der var det ikke bare hårveksten som var mannlig. Prøv å forestill deg de leggene uten hår - ikke tale om at det kune vært en kvinne likevel.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg tror ikke du finner mange kvinner på 35-40 som ikke shaver legger, armhuler og underliv.

?

:-)

Jo...

Skrevet

På den filmen der var det ikke bare hårveksten som var mannlig. Prøv å forestill deg de leggene uten hår - ikke tale om at det kune vært en kvinne likevel.

Skal ikke uttale meg om den videoen! Men min venninne så helt forferdelig ut....

Og gjett om hun har prøvd absolutt ALT! Muligens en form for sykdom, men det vet jeg ikke sikkert....

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det er ikke flere-dagers-hår som skremmer meg, men kvinner som åpenbart ikke shaver seg i det hele tatt.

Stikking er greit. Langt hår er ikke greit. Og den blemma går ikke fornuftige kvinnfolk på. Det er tross alt ingen fare for at noen med normalt shavevett glemmer å shave seg så lenge at jeg får noia. Den slags tar tross alt lang tid. :)

For øvrig var denne "sjøsternas" definisjon av modne kvinnfolk langt yngre enn jeg trodde.

Ja, jeg tenkte jeg skulle være snill.

:-)

Skrevet

Ok, men da er vi enige da og jeg hadde altså blitt godkjent på hårfronten;o)

Jeg så for meg at det kunne bli litt vanskelig med et impulsitivt nummer med en sååå kravstor mann.- Ups, jeg må bare barbere meg først og det kan ta litt tid.. liksom:)

Skrevet

Har en venninne som ser likedan ut. Hun går aldri uten bukser, og lider virkelig under av det! Har aldri sett noe verre.... Og da snakker vi om skikkelig hårvekst!

Så jeg vet at det eksisterer....

Det er helt sikkert veldig vanskelig å ha så mye kroppshår for en kvinne.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Da er vi i hver vår kategori, men ikke skyld på alder som grunn til at du ikke shaver.

Når jeg tenker meg om, så vet jeg at både svigermor og moren min også bruker høvelen, både på armhuler og legger. Og de er definitivt bestemorgenerasjonen, kunne vært oldemødre også om de og etterkommerne ikke hadde vært så seint ute med å få barn...

min mor blåser også i det. Og mine venninner....

Ja, at det er ulike kategorier er sikkert og visst. Og bra er det. Shaving/ikke shaving er en bagatell. Arbeidsløshet, matmangel etc er ikke bagatell.

Skrevet

Jeg tror ikke du finner mange kvinner på 35-40 som ikke shaver legger, armhuler og underliv.

Enten du tror det eller ei så er det mange som ikke shaver underlivet. De fleste friserer nok, men langt fra alle shaver.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Enten du tror det eller ei så er det mange som ikke shaver underlivet. De fleste friserer nok, men langt fra alle shaver.

Endelig ei til som kommer med slikt syn.

Tror nemlig heller ikke på at shaving gjelder flertallet.

Skrevet

Det er helt sikkert veldig vanskelig å ha så mye kroppshår for en kvinne.

Ja, hun led virkelig under det! Vi venninner fikk lov til å se det kun èn gang, så ille var det for henne.

Vi trodde jo at hun overdrev, men det gjorde hun ltså ikke....Mannen hennes ser hene aldri naken i lys, kun mørket....

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, hun led virkelig under det! Vi venninner fikk lov til å se det kun èn gang, så ille var det for henne.

Vi trodde jo at hun overdrev, men det gjorde hun ltså ikke....Mannen hennes ser hene aldri naken i lys, kun mørket....

huff, det der hørtes utrolig plagsomt ut.

Trasig når det påvirker selvbilde til dama.

Skrevet

huff, det der hørtes utrolig plagsomt ut.

Trasig når det påvirker selvbilde til dama.

Klart det gjør! Aldri soler hun seg eller bader i sjøen, alltid tildekket. Nydelig dame også, så det er virkelig trist...

Jeg har aldri hverken før eller siden sett maken!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ok, men da er vi enige da og jeg hadde altså blitt godkjent på hårfronten;o)

Jeg så for meg at det kunne bli litt vanskelig med et impulsitivt nummer med en sååå kravstor mann.- Ups, jeg må bare barbere meg først og det kan ta litt tid.. liksom:)

Hehe, nope. Fleredagershår er intet problem. :)

Skrevet

Ja, jeg tror du har veldig rett i at det er fake.

Hele opptaket oser jo av det. Både regien med den dyna, og de tydelige mannebeina hun så klønete viser fram.

Og ikke fortell meg at noen frivillig hadde lagt ut sånn film på nrk om det hadde vært en med dette som et reelt problem.

ylvali1365381015
Skrevet

Spørs om det er modne damer du mener eller ungjenter. De unge gjetter jeg shaver i vilden sky.

Blant selvsikre voksne damer... gjetter jeg at mange blåser en lang marsj i hele shavingen.

;-)

Det gjør de! Iallefall til daglig. hva de gjør før de skal i svømmehallen eller på sjekkern er noe annet.

Tror ikke vi helt vet hva som er normal behåring på en kvinnekropp lenger, mange barberer seg fra de føste dun og fortsetter.

Økt behåring med årene! Før de forsvinner helt av deg selv etter at alderdommen skrider fram.

Helt glatte er bare barn og oldinger.

Og det er jo flott at de også kan få prege moteboldet, ikke sant? ;-)

Skrevet

Det der er bare tull, det ser man på bl.a hvordan hun ligger når man ser ansiktet til når føttene blir filmet og tilbake igjen, hun må ligge i en merkelig stilling. Og dessuten, veldig mandige bein hun har _og_ stort! skonummer.

tzatziki1365380058
Skrevet

Tatt i betraktning mine forskningsresultater fra offentlige garderober over det ganske land, så er det veldig FÅ som shaver underliv!

Skal ikke uttale meg om de friserer, jeg driver tross alt ikke grunnforskning!

Du er nå søt da, i all din hårparanoia :)!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...