ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Tatt i betraktning mine forskningsresultater fra offentlige garderober over det ganske land, så er det veldig FÅ som shaver underliv! Skal ikke uttale meg om de friserer, jeg driver tross alt ikke grunnforskning! Du er nå søt da, i all din hårparanoia ! Der tar du faktisk feil. De fleste har igjen en trekant, stripe eller trimma dingst foran, men bak den shaves det. Men med mindre dine meddusjende har det med å bøye seg framover og brette det som er av godsaker til side, ser ikke du det. Dette har jeg kontroll på! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Der tar du faktisk feil. De fleste har igjen en trekant, stripe eller trimma dingst foran, men bak den shaves det. Men med mindre dine meddusjende har det med å bøye seg framover og brette det som er av godsaker til side, ser ikke du det. Dette har jeg kontroll på! Ja, men jeg ville beskrive det som "trimming", jeg da. Shaving forbinder jeg med å ta absolutt alt. Men om de shaver "bakerst" skal jeg ikke uttale meg om. Tror nok du har gjort mer forskning på/i området enn jeg har hatt tilgang til i garderoben. Jeg tror du er litt mer interessert i deg også, skal jeg være ærlig 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Ja, men jeg ville beskrive det som "trimming", jeg da. Shaving forbinder jeg med å ta absolutt alt. Men om de shaver "bakerst" skal jeg ikke uttale meg om. Tror nok du har gjort mer forskning på/i området enn jeg har hatt tilgang til i garderoben. Jeg tror du er litt mer interessert i deg også, skal jeg være ærlig Med "bakerst" mente jeg egentlig ikke helt bak, selv om de som har noe å ta der naturligvis også tar det. Nei, jeg tenkte på bak stripa/trekanten. Rundt leppene. Der er det vanlig å bruke høvelen. Men det sier seg vel selv. En saks der er livsfarlig. Stresser man kan både det ene og det andre gå, og i motsetning til hår vokser ikke den slags ut igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.