Gå til innhold

Hva ønsker jeg meg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Luksusproblem. Men jeg skal finne på noe å ønske meg fra mannen min til jul. Jeg har nevnt mobiltelefon og nytt kamera. Men det kan jo være greit å komme med flere forslag. (Også fordi jeg har bursdag rett etter jul.)

Noen som har noen ideer. Tipper prisen kan være fra 1000,- og opp til en 5000,- skal jeg dømme fra tidligere gaver.

Angela1365380318
Skrevet

Diamamt ring, smykker, en billig storby ferie en weekend med en veninne, en spa dag mens han tar barna med på noe annet de liker, feks svømmehallen, et weekendopphold for bare dere to, klesskap (jenter mangler alltid plass til klær) et kurs i noe du er intressert i så paser han barna mens du er på kurs,stilige sko som du har valgt ut på forhånd, leste i dag at du har gått ned 10kg så klærne sitter vel løst, et fint festantrekk som du kan feire din nye kropp i?

Medlemsskap på treningssenter, timer med personlig trening ( det siste gir en enorm treningslyst og glede) treningsappareter til å ha hjemme, treningstøy, nytt sexy undertøy, kansje er det en bok du ønsker deg, en parfyme eller hudpleie sett?

Skrevet

Diamamt ring, smykker, en billig storby ferie en weekend med en veninne, en spa dag mens han tar barna med på noe annet de liker, feks svømmehallen, et weekendopphold for bare dere to, klesskap (jenter mangler alltid plass til klær) et kurs i noe du er intressert i så paser han barna mens du er på kurs,stilige sko som du har valgt ut på forhånd, leste i dag at du har gått ned 10kg så klærne sitter vel løst, et fint festantrekk som du kan feire din nye kropp i?

Medlemsskap på treningssenter, timer med personlig trening ( det siste gir en enorm treningslyst og glede) treningsappareter til å ha hjemme, treningstøy, nytt sexy undertøy, kansje er det en bok du ønsker deg, en parfyme eller hudpleie sett?

Mange gode tips, men mye er lite gjennomførbart. Vi bor i en bitte liten by + at mannen min pendler.

Vel har jeg gått ned 10 kg, men jeg trenger å gå ned maaaaange fler før jeg virkelig trenger nye klær.

SPA var en god ide, men det må medføre at jeg blir borte en helg.

Og romantisk helg - det var absolutt et godt tips. Vi kunne trenge det.

Har flott diamantring (som jeg har blitt for stor til, men jobber jo da med den saken).

Sko er ikke min greie og ikke parfyme heller.

Men jeg har fått et par veldig gode tips og takker og bukker for det!!!

Gjest noen forslag
Skrevet

Mange gode tips, men mye er lite gjennomførbart. Vi bor i en bitte liten by + at mannen min pendler.

Vel har jeg gått ned 10 kg, men jeg trenger å gå ned maaaaange fler før jeg virkelig trenger nye klær.

SPA var en god ide, men det må medføre at jeg blir borte en helg.

Og romantisk helg - det var absolutt et godt tips. Vi kunne trenge det.

Har flott diamantring (som jeg har blitt for stor til, men jobber jo da med den saken).

Sko er ikke min greie og ikke parfyme heller.

Men jeg har fått et par veldig gode tips og takker og bukker for det!!!

Sminke fra strawberrynet.com, bok, sengetøy, badekuler, klippekort i svømmehallen, duftlys, øreringer.

Skrevet

Skikkelig allværsklær - bukse og jakke. Det er ikke billig!

Det har du rett i. Det ønsker jeg meg. Problemet er at det ikke finnes for sånne store folk som meg.

Kan kanskje få tak i i herremodell, men da blir buksebena 3-4 meter lange (!) og jakkeermene 2-3 meter lange - og plutselig passer det ikke så godt lenger likevel.

Men, når vekta blir litt mer normal - da - da skal jeg ønske meg det!

Skrevet

Det har du rett i. Det ønsker jeg meg. Problemet er at det ikke finnes for sånne store folk som meg.

Kan kanskje få tak i i herremodell, men da blir buksebena 3-4 meter lange (!) og jakkeermene 2-3 meter lange - og plutselig passer det ikke så godt lenger likevel.

Men, når vekta blir litt mer normal - da - da skal jeg ønske meg det!

Du er da godt igang allerede, om jeg husker rett! Lykke til videre!

Skrevet

Sminke fra strawberrynet.com, bok, sengetøy, badekuler, klippekort i svømmehallen, duftlys, øreringer.

Synes kanskje mannen min bør finne på noe annet enn disse tingene, selv om mye av det absolutt er fine gaver. Og jeg har ikke hull i ørene.

Skrevet

Du er da godt igang allerede, om jeg husker rett! Lykke til videre!

Joda, har fått en god start - men det er laaaangt til mål.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...