Gjest Takk for hjelpa, ja Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg skal flytte inn i en ny leilighet og må ha en TV. Jeg har IKKE peil. på TV`er!! Det er jo LCD-tv`er og alt mulig der ute...aner ingenting! Noen som har noen råd til meg?? Kan ikke bruke alt for mye...ikke sånn mange mange tusen... Bare en vanlig TV?? 0 Siter
kamazi Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Om du ikke er spesielt trendbevisst og ikke føler behov for en flatskjerms-tv, så kjøp en brukt "gammeldags" en på finn og vent noen år med å investere i flatskjerm - til de får bedre bildekvalitet og blir billigere. Forøvrig er plasma-tv tyngre enn LCD, men har noe bedre bilde - dog fare for innbrenning om den f.eks skal brukes til spill. Mens LCD jevnt over er littegrann dyrere og duger bedre enn plasma til data og spill. Men du må stort sett opp i 10.000+ for å få noenlunde bildekvalitet (dette er selvsagt subjektivt). 0 Siter
tula Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Da samboeren min flytta ut tok han med tv`en sin. Hadde ikke råd til å investere i noen flatskjerm nå, så jeg kjøpte meg en brukt tv.En 5 år gammel 32"widescreen-tv. Betalte 1000,- for den. Er kjempefornøyd. Den kosta sikkert flesk da den var ny! Folk gir nesten bort tv`ene sine når de bytter ut til flatskjerm. Ellers får du kjøpt rimelige nye tv`er av gamlesorten på elkjøp o.l 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.