Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Er det bare meg eller er det også andre som ikke har tatt fram adventstaken enda? Jeg føler at det ikke er advent og snart jul! Det en kobinasjon for at jeg har vært syk i 5 uker, ikke kullegrader og snø! Føler jula kommer veldig tidlig iår. Men samtidig vanvittig koslig å vite at det snart er jul og en kan slappe av:-)! 0 Siter
vanilje Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har ikke pynta noe. Kunne gjerne tenkt meg å ta frem adventsstaken, men har ingen plass å ha den... 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har ikke pynta noe. Kunne gjerne tenkt meg å ta frem adventsstaken, men har ingen plass å ha den... Da er det ikke lett å pynte om du ikke har plass. Jeg har ikke følsen av at det er advent som sakt, så min har ikke blitt satt fram enda. Håper den følsen kommer snart, vil jo glede meg enda mer til jul enn jeg gjør nå! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har fire små røde telysestaker kjøpt på Ikea.Ikke så veldig julete, men de duger:) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg har fire små røde telysestaker kjøpt på Ikea.Ikke så veldig julete, men de duger:) Sikkert koslig det Wita! Litt utenom det vanlige. Jeg må se å få pynta litt mer nå i morgen eller onsdag! Vil snart ha en sikkelig julestemning. Sånn at jeg ikke plutslig sitter på julaften og tenker. Er det jul??? 0 Siter
Signaturelle Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 jeg har ikke pyntet og kommer ikke til å gjøre det. Økonomien er æsj i år og jeg har ikke lyst til å feire jul pga det 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 jeg har ikke pyntet og kommer ikke til å gjøre det. Økonomien er æsj i år og jeg har ikke lyst til å feire jul pga det så kjedlig da! Håper økonomien blir bedre! Selv er jeg en student, men blir da jul på meg hvertfall;), håper du får det bedre! 0 Siter
Signaturelle Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 så kjedlig da! Håper økonomien blir bedre! Selv er jeg en student, men blir da jul på meg hvertfall;), håper du får det bedre! jeg er også student, men pga samlivsbrudd i høst står jeg ganske svakt økonomisk nå. Men etter nyttår kan jeg jobbe igjen, så jeg håper på bedring da. 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 jeg er også student, men pga samlivsbrudd i høst står jeg ganske svakt økonomisk nå. Men etter nyttår kan jeg jobbe igjen, så jeg håper på bedring da. Du må hvertfall ha lykke til og håper det kommer en bedring snart:)! 0 Siter
Dirflos79 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 jeg er også student, men pga samlivsbrudd i høst står jeg ganske svakt økonomisk nå. Men etter nyttår kan jeg jobbe igjen, så jeg håper på bedring da. Eg tenkte å reise heim til mine foreldre å feire jul i år. Eg og mannen min tok ut separasjon i sommar... 0 Siter
Gyda Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det eneste jeg har som minner om advent, er adventlysestaken på bordet med tre hele og ett litt-brent lys i. Vi markerte det bittelitt i går med hele familien til stede. Den yngste tente, og vi leste det første lys-verset sammen. Jeg har ikke adventsstjerne (vil ikke ha heller), men det ligger en stake på loftet som ikke har kommet fram ennå. Den kommer kanskje tuslende ned i løpet av uka. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har nok pyntet, ja:-) Skulle ønske tiden kunne stått stille en stund framover. Adventstiden går alt for fort ) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jula kommer alltid for tidlig den. Det eneste jeg har gjort er å sette adventstaker i 2 vinduer. 0 Siter
birdie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har ikke rukket det ennå; var bortreist fra torsdags kveld og kom hjem midnatt, natt til mandag. Mandager har eldstemann alltid lekser, og så hadde yngstemann fått første forsendelse i "matteklubben" han er innmeldt i, så da prioriterte vi andre ting enn rydding, vasking (blæh) og pynting i dag.. I morgon, i morgon, men ikkje i dag...! 0 Siter
tonie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Har ikke rukket det ennå; var bortreist fra torsdags kveld og kom hjem midnatt, natt til mandag. Mandager har eldstemann alltid lekser, og så hadde yngstemann fått første forsendelse i "matteklubben" han er innmeldt i, så da prioriterte vi andre ting enn rydding, vasking (blæh) og pynting i dag.. I morgon, i morgon, men ikkje i dag...! Matteklubben??? Hvor kult er det? Det er nesten like ille som korps. birdie, birdie, birdie... 0 Siter
birdie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Matteklubben??? Hvor kult er det? Det er nesten like ille som korps. birdie, birdie, birdie... *flire* Det er jo med haier og tellefanter og alt, jo! Leste mattebok på senga i kveld, vi, og før den tid hadde vi spilt opptil flere runder med tellespillene. Han kan bare våge å ikke nevne meg først i talen under Nobelprisutdelinga..! 0 Siter
tonie Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 *flire* Det er jo med haier og tellefanter og alt, jo! Leste mattebok på senga i kveld, vi, og før den tid hadde vi spilt opptil flere runder med tellespillene. Han kan bare våge å ikke nevne meg først i talen under Nobelprisutdelinga..! *hikster* 0 Siter
amber sun Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 *rekker opp hånda* Har ikke helt kommet til det ennå bare. :-) Men det blir ikke så lenge til. Må bare huske å hente julepynten ned fra loftet. ;-P 0 Siter
fresja Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Har pynta mye mindre enn jeg pleier til advent i år. Er nettopp kommet hjem fra en mini-ferie, og brenner nå mitt første advendtslys! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Har pynta mye mindre enn jeg pleier til advent i år. Er nettopp kommet hjem fra en mini-ferie, og brenner nå mitt første advendtslys! så koslig da! Jeg skal også brenne lys i kveld, må ha det koslig i denne før juls tiden:-)Er her nå så da skriver jeg tilbake nå! Jeg fikk pynta litt igår jeg. Men må pynte litt til sånn at jeg får en koslig før juls stemmning. Nå må jeg tilbake til eksamens lesinga! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.