Gå til innhold

Dol sitt julebord!

Anbefalte innlegg

Gjest catiki21
Skrevet

Når er det årlige julebordet her på dol? Har aldri vært med på det før. Det er først nå jeg doler sikkelig ;)!

Gjest catiki21
Skrevet

Hva, finnes det? Håper det er til helga da :)

Jeg vet ikke om det finnes siden jeg aldri har deltatt på det før. Men hørte det av noen her på dol, at når skal vi ha det årlige julebordet. Like før denne helga som var nå! Vi får vel vente til de gamle gode dolere sier om det faktisk fins ;), vi må jo ha et julebord her på dol. Jeg vil komme i julestemning:)!

Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes siden jeg aldri har deltatt på det før. Men hørte det av noen her på dol, at når skal vi ha det årlige julebordet. Like før denne helga som var nå! Vi får vel vente til de gamle gode dolere sier om det faktisk fins ;), vi må jo ha et julebord her på dol. Jeg vil komme i julestemning:)!

Ja det hadde vært dritgøy ;)

Skulle nok blitt litt av en tråd!!

Gjest catiki21
Skrevet

Ja det hadde vært dritgøy ;)

Skulle nok blitt litt av en tråd!!

Vi må bare ha en julebord tråd til helga! Håper andre også er med på den. Kan bli ganske gøy;)! Jeg er helt hekta på dol nå.

Skrevet

Vi må bare ha en julebord tråd til helga! Håper andre også er med på den. Kan bli ganske gøy;)! Jeg er helt hekta på dol nå.

Ja det er et hærlig forum. Til mine sier jeg det er en annen verden på en måte. En flukt fra gjøremål, ellers løper jeg overalt å rydder :) Må jo slappe av også vett u. Start julebord tråd på lørdag du ;)

Gjest Den fete på fire
Skrevet

Ja det er et hærlig forum. Til mine sier jeg det er en annen verden på en måte. En flukt fra gjøremål, ellers løper jeg overalt å rydder :) Må jo slappe av også vett u. Start julebord tråd på lørdag du ;)

Kan jeg komme?

(Nei. Det var en spøk. Ingen er så uønsket som meg)

Gjest catiki21
Skrevet

Ja det er en flukt fra gjøremål og en annen verden på en måte. Sikkelig enig i deg der:)! Skal ta oppfordringen din at jeg starter en julebord tråd på lørdag;)! Nå må vel jeg prøve å komme meg litt vekk fra dol og lese litt til eksamenen jeg har på onsdag!

Skrevet

Ja det er en flukt fra gjøremål og en annen verden på en måte. Sikkelig enig i deg der:)! Skal ta oppfordringen din at jeg starter en julebord tråd på lørdag;)! Nå må vel jeg prøve å komme meg litt vekk fra dol og lese litt til eksamenen jeg har på onsdag!

:) Det blir best å få lesinga unna før helgen!! hehe. Da "ses" vi!

Les med måte.

Gjest r~i~p~e
Skrevet

Å sitte å dole og drekke på et dolfantasijulebord blir litt vel søkt for min del, på nippen til å være klar for behandling? ;p

Jeg tror familien ville tro jeg var skrullete om jeg begynte med det!;)

Skrevet

Åååå, ikke DOL-julebord lørdag kveld, for da skal jeg på et annet julebord! Fredag pliiiiiz *smiler sukkersøtt*

Gjest catiki21
Skrevet

En har det jo ikke mer morro enn man lager selv. Noen som er klare for dol julebord? Fredag eller lørdag? Eller er det bare jeg som har lyst på det, synes det hadde vært en morsom tråd. For vi gjør jo alt mulig annet her på dol, så hvorfor ikke en julebord tråd. Hilsen ei som har blitt avhengig av dol nå!

Gjest Princess Peach
Skrevet

En har det jo ikke mer morro enn man lager selv. Noen som er klare for dol julebord? Fredag eller lørdag? Eller er det bare jeg som har lyst på det, synes det hadde vært en morsom tråd. For vi gjør jo alt mulig annet her på dol, så hvorfor ikke en julebord tråd. Hilsen ei som har blitt avhengig av dol nå!

Næh, skal jobbe i helga, så jeg får ikke vært med på jobben sitt julebord engang. *surmule*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...