Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Når er det årlige julebordet her på dol? Har aldri vært med på det før. Det er først nå jeg doler sikkelig ! 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hva, finnes det? Håper det er til helga da 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hva, finnes det? Håper det er til helga da Jeg vet ikke om det finnes siden jeg aldri har deltatt på det før. Men hørte det av noen her på dol, at når skal vi ha det årlige julebordet. Like før denne helga som var nå! Vi får vel vente til de gamle gode dolere sier om det faktisk fins , vi må jo ha et julebord her på dol. Jeg vil komme i julestemning:)! 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg vet ikke om det finnes siden jeg aldri har deltatt på det før. Men hørte det av noen her på dol, at når skal vi ha det årlige julebordet. Like før denne helga som var nå! Vi får vel vente til de gamle gode dolere sier om det faktisk fins , vi må jo ha et julebord her på dol. Jeg vil komme i julestemning:)! Ja det hadde vært dritgøy Skulle nok blitt litt av en tråd!! 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja det hadde vært dritgøy Skulle nok blitt litt av en tråd!! Vi må bare ha en julebord tråd til helga! Håper andre også er med på den. Kan bli ganske gøy;)! Jeg er helt hekta på dol nå. 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Vi må bare ha en julebord tråd til helga! Håper andre også er med på den. Kan bli ganske gøy;)! Jeg er helt hekta på dol nå. Ja det er et hærlig forum. Til mine sier jeg det er en annen verden på en måte. En flukt fra gjøremål, ellers løper jeg overalt å rydder Må jo slappe av også vett u. Start julebord tråd på lørdag du 0 Siter
Gjest Den fete på fire Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja det er et hærlig forum. Til mine sier jeg det er en annen verden på en måte. En flukt fra gjøremål, ellers løper jeg overalt å rydder Må jo slappe av også vett u. Start julebord tråd på lørdag du Kan jeg komme? (Nei. Det var en spøk. Ingen er så uønsket som meg) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja det er et hærlig forum. Til mine sier jeg det er en annen verden på en måte. En flukt fra gjøremål, ellers løper jeg overalt å rydder Må jo slappe av også vett u. Start julebord tråd på lørdag du Ja det er en flukt fra gjøremål og en annen verden på en måte. Sikkelig enig i deg der:)! Skal ta oppfordringen din at jeg starter en julebord tråd på lørdag;)! Nå må vel jeg prøve å komme meg litt vekk fra dol og lese litt til eksamenen jeg har på onsdag! 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Ja det er en flukt fra gjøremål og en annen verden på en måte. Sikkelig enig i deg der:)! Skal ta oppfordringen din at jeg starter en julebord tråd på lørdag;)! Nå må vel jeg prøve å komme meg litt vekk fra dol og lese litt til eksamenen jeg har på onsdag! Det blir best å få lesinga unna før helgen!! hehe. Da "ses" vi! Les med måte. 0 Siter
Gjest r~i~p~e Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Å sitte å dole og drekke på et dolfantasijulebord blir litt vel søkt for min del, på nippen til å være klar for behandling? ;p Jeg tror familien ville tro jeg var skrullete om jeg begynte med det! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Åååå, ikke DOL-julebord lørdag kveld, for da skal jeg på et annet julebord! Fredag pliiiiiz *smiler sukkersøtt* 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 En har det jo ikke mer morro enn man lager selv. Noen som er klare for dol julebord? Fredag eller lørdag? Eller er det bare jeg som har lyst på det, synes det hadde vært en morsom tråd. For vi gjør jo alt mulig annet her på dol, så hvorfor ikke en julebord tråd. Hilsen ei som har blitt avhengig av dol nå! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 En har det jo ikke mer morro enn man lager selv. Noen som er klare for dol julebord? Fredag eller lørdag? Eller er det bare jeg som har lyst på det, synes det hadde vært en morsom tråd. For vi gjør jo alt mulig annet her på dol, så hvorfor ikke en julebord tråd. Hilsen ei som har blitt avhengig av dol nå! Næh, skal jobbe i helga, så jeg får ikke vært med på jobben sitt julebord engang. *surmule* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.