Gjest lilletuulla Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Det er mørkt, det er vått. Jeg er alene. Jeg er forelska. Jeg var ute, folk koste seg inne i stuene sine. Jeg gikk alene ute i det sure været. Ingen sendte melding eller ringte. I morgen skal jeg gjøre akkurat det samme. Og dagen etter der... Og dagen etter der... og dagen etter der... *snufs* 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde sendt deg en melding om jeg bare hadde nummeret ditt. Du er ikke alene, det er mange, mange som sikkert vil være sammen med deg. De kjenner deg bare ikke ennå. 0 Siter
Idéfix Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Grusomt å vente på en melding eller telefon som aldri kommer. Jeg har vandret gatelangs og syntes synd på meg selv mange ganger. Heldigvis ringer det en gang i blant allikevel. Og forelskelsene gjengjeldes også - i allefall av og til Ikke mist håpet! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Jeg hadde sendt deg en melding om jeg bare hadde nummeret ditt. Du er ikke alene, det er mange, mange som sikkert vil være sammen med deg. De kjenner deg bare ikke ennå. Hvor var du da jeg brukte meg litt i sted? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. desember 2006 Skrevet 4. desember 2006 Hvor var du da jeg brukte meg litt i sted? Jeg satt og leste tråden når den ble slettet :/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.